Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
catalyst1 schreef:Nou , ik ben er bang voor dat het vannacht weer niets gaat worden.Hubbie heeft net gewaakt en nu ben ik weer aan de beurt.Veulens zijn leuk...maar dat wachten argggghhhh. Maar ik ben gelukkig niet de enigste.Wat leuk dat jullie allemaal meekijken!!Ga nu naar boven,heb daar het streaming beeld,maar geen bokt,dus tot morgenochtend,hopenlijk met goed nieuws!!
O ja, voor de volledigheid.Links onder in de hoek hangt haar voerbak.Daarnaast ( nog verder links in beeld dus,kun je niet zien,is de uitgang naar de stalgang. Links van Cat staat Lena nog en daarnaast 2 jaarlingen. Rechts onder in de hoek heeft Cat een hooibak,waar ze regelmatig uit staat te eten.Cat's stal is 5mtr X 3 mtr,plek genoeg dus voor een veulentje:D
De deur die je op de cam ziet ( bovenaan,midden)is de deur naar buiten,richting wei.
En inderdaad, we hebben een camspin.Is al een paar keer weggehaald,maar hij houdt hardnekkig vol