@ pvd vanaf 300 dgn Kan het geboren worden bij mini's hoor..Vandaag dag 318.Gister en vandaag stond/staat ze steeds gestrekt en doet ze dr staart opzij...Houd haar ff extra in de gaten nu!Jullie horen t wel Grtjs Tineke
oh wat spannend! ik kijk elke dag in deze topic van sarah kunnen ze al vanaf 300 dagen een veulen krijgen mijn shetlander is nu 304 dagen drcahtig
Vandaag is sarah 319 dgn drachtig !ze heeft Geen harsjes meer en staat lekker te zonnen..@Ladylisa; dat Kan ja, maar gebeurd weinig hoor..
Vandaag is sarah 320 dagen drachtig !!T is superlekker weer hier dus laat maar komen die frummel...Grtjs Tineke
NOUUU saar had net een ienieminie melk-drupje !!!Houd jullie op de hoogte hoor !Grtjss en trustenTineke
Jeeeetje wat een buik zeg Arm ding Ik hoop dat ze het veulentje gauw uit'poept', zowel voor jou als voor haar
@ annepanne; ben gewoon gaan slapen want ze had verder geen tekenen van een aanstaande bevalling!Ze liep net weer lekker te grazen, en nogsteeds Alleen !!we wachten maar weer af...Grtjss en Fijne dag allemaal Tineke
ik heb haar verteld vanmorgen dat ik vandaag graag een veulentje wilde.. of het helpt ?! we zien wel..Grtjss