ja heb ik nu ook, plus dat ik perongeluk op instellingen drukte voor beeld en niet meer weet hoe ik die balk weg krijg 0,0 zie cam gelukkig wel, wou op optimize drukken maar klikte verkeerd -.-
Joyce..I need your help, Drukte perongeluk op custom settings..Hoe krijg ik dat weg?:P
o zie net dat jij bezig bent..als jij m zo weghaald zie k m als t goed is ook niet meer
JoyCiej007
Geplaatst: 24-05-13 00:23
zo deed ik dus gister 't beeld aanpassen, je hebt 'm al redelijk goed gezet zag ik, haha. hmm weghalen is wat ingewikkelder, want toen ik dat deed en op 't knopje 'windows' drukte van m'n laptop, kwam ik ipv. op m'n eigen bureaublad, op 't bureaublad en op de pc van laura zelf, en dát was niet de bedoeling natuurlijk, hihi.
ik zal kijken of ik 'm kan weghalen, maar aan de andere kant, zo storend is 't ook weer niet, toch?
Edit: maar zien jullie dus ook echt dat ik het beeld aan het aanpassen was ja? net als gister? echt vreemd!
ja, omdat je in die computer/laptop zit en wij ook zien wij dat gewoon
is idd niet heel storend
JoyCiej007
Geplaatst: 24-05-13 00:28
Nou, 't is weg.
sessies met ip adressen wel gewoon laten staan denk ik hé? kunnen we kijken hoeveel mensen meekijken (altijd -1 want 1tje is van laura zelf dacht ik).
hihi ik was ook niet zo bekend met dit programma hoor, heb wel eens gewerkt met een vergelijkbaar programma om iemand op afstand te helpen met een virus via het register van haar computer te verwijderen, antivirus te installeren etc.
Ben geen techneut oid, maar kan wel redelijk in m'n eigen laptop duiken in het register, en op die manier dingen terughalen/verwijderen/repareren. Met name van die hardnekkige virussen, ééns in de zoveel tijd overkomt je dat helaas gewoon, ondanks dat ik héeeeel zorgvuldig ben
Naast Natanalientje heb ik deze cam ook aan staan, die staat op 'low' http://www.marestare.com/fcam.php?alias=pleasantview (dus tekenen van bevalling, maar kan ook nog ff duren). Vergelijk de camkwaliteit en dan snap je mijn frustratie. Maar ach, kan laura ook niets aan doen. Volgende keer moet ze maar voor betere kwaliteit zorgen, hahah. scheelt ons een hele hoop gestress (ben zó bang dat als ik waak, dat ze dan wel ligt te bevallen maar dat ik het dan niet duidelijk genoeg kan zien!)
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 24-05-13 00:30, in het totaal 1 keer bewerkt
vind al knap dat jij t kan, heb meer verstand van andere dingen computers. autos ect..niks voor mij was al blij dat ik 2 week geleden voor het eerst fietsband van mijn zusje kon plakken hahaha
band plakken laat ik nog steeds paps of broertje doen. maar 'sleutelen' aan m'n menwagen doe ik wel zelf. Behalve dan remblokjes vervangen, dat is wat ingewikkelder. maar nippels smeren, luchtvering aanpassen etc. doe ik wel allemaal zelf groom stoeltje er op en er af, dat soort dingen. mja, da's ook echt simpel hoor, haha.
JoyCiej007
Geplaatst: 24-05-13 00:32
rayoow schreef:
ze ligt weer..niet plat..
om 00.32. als 't me écht te lang duurt, dan sla ik evt. alarm. of als ze plat gaat liggen of vreemd gaat doen. hoelaat ging laura checken?
rayoow
Geplaatst: 24-05-13 00:35
moest zelf wel band plakken, ouders zitten in het buitenland voor werk en anders kan ze niet naar school(is uur fietsen) ach wel trots op mezelf..nu moet die band nog stuk naar achter omdat ketting slap hangt, dat durf ik alleen niet. Bang dat band eraf dondert haha
Groom stoeltje ect kan ik ook nog wel zelf groom geweest voor marathons maar in bos ect mende ik altijd nu helaas geen paard die voor wagen staat, wel luxe onder het zadel tenminste 1, ander is oud moet je rustig mee doen vanwege atrose ander word beleerd op t moment