Wiehoeeee!! Ik word net wakker gemaakt door twee meiden met zo een gaaf nieuws!! Onwijs gefeliciteerd! Hij is gaaaf! En zwarttt!! Mooie beeb Whissie en Ted!
Mag ik misschien vragen waar in Zeeland precies? Heb vroeger (3 jaar geleden verhuisd ong.) ook in Zeeland gewoond, ben wel nieuwsgierig of dat misschien dichtbij mijn oude woonplaats is, haha
Whis_Serada
Geplaatst: 17-03-13 05:46
je hebt een pb . en nu gaat ik echt ff slapen hihi
Ik kruip even onder mijn meeleesplekje vandaan om jullie te feliciteren met dit mooie en bijzondere mannetje!!
Tinkermuts
Geplaatst: 17-03-13 08:03
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee , daar ie ie dan, het prachtige kleine manneke, zo lang verwacht en zo gewenst, hij is mooi, lekker veel vlekken en prachtige naam, van harte marja, bart ,ruud en peet, geniet ervan en het is jullie zo gegund.
Gefeliciteerd met het mooie mannetje ! Geniet er van !
sandra3235
Geplaatst: 17-03-13 08:32
Nogmaals gefeliciteerd,wat een mooi manneke en gave naam Veel geluk!!
Goede nacht geweest,bij ons is ook een hengstje geboren
kappiegirl
Geplaatst: 17-03-13 08:33
Gefeliciteerd met deze prachtige kerel! Hij heeft gewoon gewacht op de dag van zijn vader haha St. Patrick's day haha... Het is echt een prachtig kereltje ben benieuwd hoe hij straks is als hij droog is. Nu lekker genieten van deze knappe man en zijn knappe papa en mama dan kunnen wij genieten van hele mooie foto's van een gezellig paardengezinnetje!