Mariska, inderdaad alleen lukt het wel, anders staan ze maar in de weg, had ik ook last van lieke stond bij de uitgang en ed wou er nog door.. maar die ging niet dus ik zei ga daar is weg, toen kwam hij wel
sandra3235
Geplaatst: 17-05-11 23:50
Update namens ons samen,Rene was erg moe dus dook daar gelijk zijn bed in...
Caramel trapte naar hem met singel omdoen en Dream beet,dus ze moesten hem wel hebben Laat de veulies maar komen....
Uier staat strakker dan gister,klieren ervoor hard en gespannen,buik is ook veranderd,maar ik vind haar banden en staart nog niet slap genoeg,hoeft ook niet veel te zeggen,bij Desert blijft dat strak namelijk... Maris weet je dat nog van vorig jaar?En hoe lang van tevoren kreeg ze toen zo'n uier????
Nu ja de 21e is in aantocht..en dat zal wel..als ik s nachts op mijn fietsje moet,moet ik helemaal omrijden,..er is die dag motorraces in Rockanje en precies aangrenzend bij de stallen Maar Rene gaat toch alles alleen doen ik ben van het nawerk
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-11 08:12
OHHHHH wat een brutaaltjes volgens mij worden ze het ook zat.
Normaal is ze altijd heeeeeel erg lief en is echt het paardje van Tim mijn zoontje. Die kan er ook alles mee doen bij zitten wandelen enz. Echt een super vol en strak uier met hars druppels er aan was vlak voor de bevalling. Daarvoor was het wel gevuld maar spenen best nog wel tegen elkaar aan. De banden waren vorig jaar ook niet super slap wel wat slapper als normaal maar niet heel erg. Hopelijk kun je er iets mee San en anders contacten we nog even. Nu eerst Tim naar sportdag brengen.
Nou San dat zou minder zijn als je dan de 21 ste op de fiets moet. Er moet iemand van het voorwerk en nawerk zijn he
sandra3235
Geplaatst: 18-05-11 10:06
Caramel haar uier staat super strak en haar spenen zijn ineens kleine harde knopjes geworden
Ik moet nog boodschappen doen,maar laat vanmiddag de kids wel gaan.....blijf haar in de gaten houden nu.... misschien dat het vanmiddag wel weer slap hangt,maar beter teveel dan te weinig waken he
Enne de merries doen zo lelijk tegen elkaar en wij zitten er dan tussen,ik denk dat dat het is hoor.......
mariska wat een leuke foto van jou zoontje met caramel. heel schattig.
er komt vaart in bij caramel wordt nu toch wel spannend.
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-11 10:18
Het wordt dus spannend bij Caramel begin ook wel de kriebels te krijgen. Heb je toevallig nog een uier foto van vrij recent of niet? Ik ken dream en Caramel niet zo meestal zijn ze lief en sociaal. Anders had ik Caramel al lang verkocht kan ik niet hebben met kleine kinderen. Ik ben vanmiddag werken San maar je kunt me altijd bellen als er iets is of sms en.
Hanny bedankt foto is al wat ouder maar hij blijft leuk. Heb ook nog foto's dan is Tim met Caramel aan het wandelen ook erg schattig
nou wordt ik wel nieuwgierig naar die andere foto's haha.
meschien hebben ze last van de dikke buiken
xElienx
Geplaatst: 18-05-11 11:30
hormonen doen rare dingen met ze vandaag is de dag van de babyboooom, dus laat maar komen
Rene3235
Geplaatst: 18-05-11 22:50
Zo, ik ben er weer ...
Caramel heeft een goede uier, kan nog voller maar toch.,, Haar tepels zin wat voller maar volgens mij kan er nog meer bij
Van mij mag het komen maar het zal nog wel effkes duren...
hanny_jelke
Geplaatst: 18-05-11 22:52
Rene3235 schreef:
Zo, ik ben er weer ...
Caramel heeft een goede uier, kan nog voller maar toch.,, Haar tepels zin wat voller maar volgens mij kan er nog meer bij
Van mij mag het komen maar het zal nog wel effkes duren...
ze zijn er toch wel voor 5 juni he? we willen wel kunnen veullen knuffelen
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-11 18:24
Hanny foto's zijn voor een andere keer moet zo werken. Elien helaas ze heeft er nog geen zin in. Rene bedankt voor je update als je Caramel van vorig jaar moet geloven dan duurt het nog 3 weken. Ga snel spullen pakken en naar mijn werk tot volgende keer
Morgen weer naar edjeee ik smokkel gewoon weer paps camera mee
Rene3235
Geplaatst: 19-05-11 23:55
Caramel heeft vollere tepels
verder, nou niks eigenlijk maar dit viel nu op
sandra3235
Geplaatst: 20-05-11 00:09
hihi wist ik al,.. ja de 21e dan heb ik het goed voorspeld,net als onze veulens,... ik ga ervoor En anders kom je haar maar halen Mariska
hanny_jelke
Geplaatst: 20-05-11 00:10
sandra3235 schreef:
hihi wist ik al,.. ja de 21e dan heb ik het goed voorspeld,net als onze veulens,... ik ga ervoor En anders kom je haar maar halen Mariska
haha dat is nog maar 24 uur
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-11 12:35
sandra3235 schreef:
En anders kom je haar maar halen Mariska
Zal ik zondag maar komen heb ik een vrije dag doen we gelijk een rondje strand even uitwaaien. Komt dat uit dan neem ik Marcel en kids mee hebben we gelijk een leuke dagje samen Ben benieuwd San of dat je gelijk krijgt.
jolandje
Geplaatst: 20-05-11 12:37
oeh, maris , dan word het héél druk hoor, wij komen namelijk ook, en "wij" is esther,mathilda, mijn man gerard en ik ( en twee merries)
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-11 15:06
Jolanda dat vindt San vast niet erg ze wilt toch dat haar kom ophalen
Het is vandaag 20 mei en volgens mijn berekeningen is Caramel vandaag 330 dagen Maar goed kan snel gaan of nog lang duren hopelijk snel voor San en rene
sandra3235
Geplaatst: 20-05-11 16:59
Nou in dat geval,laat haar maar staan hoor Wat denk je zelf,ik ga nu er echt een veulen hier geboren laten worden hoor,...ik laat dat liefje echt niet ophalen nu,krijg je echt ruzie
Maarre ik heb altijd gelijk,...Caramel is anders dan anders,..ik ben er eerder heen gegaan en Wynn waakt ineens erg over haar. We wachten af....
Klopt Jolanda heeft zondag al gereserveerd
sandra3235
Geplaatst: 20-05-11 20:41
tietenupdate
Caramel is vandaag heel anders in haar gedrag dan normaal,ze ligt veel,buik is veranderd,staat veel in zichzelf gekeerd,Wynn waakt ineens over haar en ze geeuwt zich te pletter,dus tsja....
Uier begint er duidelijk op te lijken,niet waar??? Ga ik gelijk krijgen?
Heb iig al gecheckt voor de zekerheid welke da dienst heeft van het weekend en wanneer ik mijne uit bed kan bellen,..is al geregeld
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-11 20:48
Nou vooruit dan San dan laat ik ze nog even bij jullie staan
Ja schatje weet dat je altijd gelijk hebt Lief dat Wynn over haar waakt zal vast een lief gezicht zijn. Er zit niks anders op dan wachten.......
Nou vooruit als Jolanda as zondag heeft gereserveerd dan ik volgende week zondag. Als het veulen er dan tenminste is
San je was me net voor met reactie te plaatsen Het begint er inderdaad op te lijken het uier vindt ik alleen moeilijk te zeggen, ik maak eigenlijk geen foto's ik kijk en voel eraan om een idee te krijgen. Vorig jaar harste ze ook maar dat heeft ze nog niet?? Inderdaad fijn als je weet dat je een DA kunt bellen als het nodig is. Het gapen ken ik niet van haar heb ik haar vorig jaar niet zien doen.
Ga nu maar even naar buiten paardjes binnen zetten en alles voeren.
Tosadog
Geplaatst: 20-05-11 20:49
Mmm..die gaat nu wel heel hard San! weet je nog dat ik Dream kwam brengen en we allemaal naar die merries stonden te kijken zo van: Nou...Caramel is helemaal niks qua buik vergeleken met Dream, maar ze is heeeel snel aan het inhalen nu