Ik was vanacht even aan het kijken, dacht echt van o die gaat wat doen. Was rond kwart voor 1 heb ik haar een keer of twee plat zien liggen. Tussendoor ook rechtop liggen en daarna ging ze staan te dutten, denk dat wordt nix meer nu hihi.
imd
Geplaatst: 10-04-10 13:09
Hee, er loopt iemand in de stal!
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-10 13:13
Ja... buurmeisje.... volgens mij wil ze graag op de webcam .
Ja hey, ik ben er 's middags niet, dan moet het wel na 4 uur
Lauke
Geplaatst: 10-04-10 19:34
de stal is al een hele tijd leeg *Stille meelezer*
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-10 20:07
Ja ze staat de hele dag buiten tot savonds laat . Ze kan zelf bepalen wanneer ze naar binnen gaat, ze heeft toch best lang binnen liggen slapen vandaag. Ik zet haar straks wel binnen, maar ze mag nog even twee uurtjes buiten.
Ze is wel weer wat onrustig geweest vandaag, heen er weer lopen en naar de buik trappen, en het veulen zie ik niet meer zo wild bewegen, die is echt een stuk rustiger... (is dat verontrustend?)
Maar de temp is nog steeds niet gedaald, net gemeten. Dus in theorie zou het binnen een dag niet gebeuren. Uier is wel vol, maar geen melklekkage.
ik kijk 's nachts naar de cam, als ik me verveel of wakker wordt, heel leuk om te zien wat ze 's nachts doet, fijn dat je nog ''iets'' aan beweging zag, snap dat dat verontrustend lijkt. Ben benieuwd wanneer het gebeurt!