Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Libera schreef:Met druk moeten ze ook leren omgaan… gewoon klein beginnen. Maar zou dingen zeker niet uit de weg gaan omdat ze er wel eens op zouden kunnen reageren. Juist dan zoveel mogelijk ermee aan de slag
doet, of blijf je nuchter en heb je zoiets van tja… eens zal je het moeten leren toch?
Hou toch op denkMartje80 schreef:Wat braaf casarell. De mijne ontplofte gister aan de longe omdat er een vlieg op haar zat....
Hadden we het laatst niet over in paniek schieten..daarom ben ik dus zo bang voor haar reactie als er wat druk op komt, die kan echt van een mug een olifant maken soms

Met de stalbezem over Roos haar hoofd is helemaal prima. Anti klit spray ook helemaal goed, maar een stilstaand krukje WOOoOoW
en dat terwijl ik het nog zeer rustig opgebouwd had. de deken gevouwen over haar heen leggen was toch veel minder eng dan uitgevouwen over haar heen leggen 

Ben je niet bang met zo'n gesp voor wonden op de neus? Zo'n halster gooi ik direct in de kliko hier 
Minthe heeft vooral "bodemvrees". Rare dingen op de grond komt ze niet vlakbij of overheen
Gelukkig is het alweer over. De ziel