Oke even een update, vandaag lekker en kort bezig geweest. Even een poets sessie (gewoon los) ze staat nog niet vast. En ging super overal geborsteld en geaaid.
Daarna de voorhoeven, ze viel alleen bijna bij de eerste maar gelijk daarna weer gevraagd en ze maaide wat maar ze deed het tof. Toen een mini rondje gelopen ook erg braaf, niet los getrokken of iets.
Iedereen doet inderdaad wat anders, dat vond ik ook ontzettend lastig toen ik Regreso kocht en aan het uitvogelen was hoe ik hem juist wilde gaan huisvesten, want iedereen is zo overtuigd van zijn/haar manier
Hier voor de 'gulden middenweg' gekozen. Hij komt 24/7 buiten te staan met een maatje en mag gewoon paard zijn. Ik ga wel zo'n 3x per week er naartoe om hem wat krachtvoer bij te geven en wil dan ook minstens wekelijks even een halstertje omdoen en leren meelopen, of een voetje optillen, een borstel er overheen, of de wei binnenlopen met een eng voorwerp (zeiltje, bal, paraplu etc) om hem alvast wat bomproof te maken.
Dat wordt dus straks een flinke fotobom van jullie baby's.
plutolover
Geplaatst: 17-09-18 10:04
alicelover schreef:
Dat wordt dus straks een flinke fotobom van jullie baby's.
Grote kans van wel ja
plutolover
Geplaatst: 17-09-18 10:05
En ik ga er uiteraard een vlog over maken
Sarah_Fons
Geplaatst: 17-09-18 13:57
Jack komt 23 of 28 september al. Komt dichtbij!!
Vraagje: zijn veel van jullie veulens al verhaard? Wanneer gebeurt dit meestal? Jack is nog niet veel verhaard tot nu toe lijkt me. Ik ben benieuwd naar hoe licht/donker zijn tint gaat worden