Dustinlover schreef:BlizzardBoy schreef:Ach gossieHoelang is ze al drachtigAls we dat toch eens wisten Kan ze nog wel lopen?
Meganyr schreef:Hihihi ik heb er zelfs over gedroomd. Er komt een piepklein (formaat kat) hengstje uit.
Ik ben toch ook wel nieuwsgierig hoe dat werkt met de hartslag.Ik neem aan de de hartslag omhoog gaat voor de bevalling.Ik ben nieuwsgierig wat er uit komt.*goh volgens mij ben ik nieuwsgierig
Ik wil als eerst een gezond veulen maar hoop toch stiekem op een merrie. Ik kij zo af en toe op mijn telefoon daar kan ik "fotos" zien van haar.
lrtj_ schreef:Hij/zij houd ons wellang in spanning..Als je over dat paardje hebt . Is het wel logisch dat het een zij is Maar ik denk dat je het over het veulentje hebt
ik heb ene vraagje over het systeem!op de foto die er staat lijkt net of de merrie niks om heeft!!is dat ook zo?? zo nee wat heeft ze om??
Ik hoopte eigenlijk dat het veulentje er al zou zijn toen ik zag dat er weer aardig wat pagina's bij waren gekomen, maar nog even wachten dus
Wow, gister nog 43 pagina's en nu al weer 49, ik dacht toen ik vanochtend mijn email keek, even snel bijlezen, maar dat gaat niet zo heel erg snel!!
polleman schreef:ik heb ene vraagje over het systeem!op de foto die er staat lijkt net of de merrie niks om heeft!!is dat ook zo?? zo nee wat heeft ze om??Ze heeft een singel om..
Ze heeft inderdaad een singel om maar alleen een dekensingeltje.. Dus lekker zacht en nergens geen last van
Heb je al naar buiten gekeken.. ik zou als Veulie denken... doeiiiiiiiii blijf nog mooi even bij mamma zitten