hey spannend hoor zou toch wel leuk zijn het is tenslotte goede vrijdag ... en ik moet werken
_Angelique
Geplaatst: 06-04-12 17:52
wat is er geboren bij Gerda? Merrie of hengstje? Wel wat meer info graag
Proficiat Gerda
tanc
Geplaatst: 06-04-12 17:57
Even een berichtje van mij,mignon heeft eindelijk maar toch vanacht een hengstveulen gekregen.alles ging super.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-12 18:00
Tanc wat super!!Gefeliciteerd Allemaal goed nieuws op goede vrijdag,...ik blijf hopen
Ik vind Desert echt anders,maar ja misschien wil ik het te graag
Angelique, ik had je nog gebeld gister wb de gemeente... en het is een merrie de rest mag Gerda zelf vertellen ik heb wel al foto's binnen
_Angelique
Geplaatst: 06-04-12 18:06
gefeliciteerd Tanc Dit klinkt als een startschot (merrie bij Gerda en hengst bij Tanc), waar wachten die van jou op?
Ga ff telefoon checken, was gewoon thuis Edit, je hebt gelijk (zit me nu af te vragen waar ik uit hing ) Gewoon inspreken de volgende keer : hey trut, neem die telefoon op
gefeliciteerd met de veulentjes tanc en gerda nu desert en keetje nog, ik heb mijn dames nu ook onder de camera , heerlijk, zó handig
hanny_jelke
Geplaatst: 06-04-12 19:25
Kimara11 schreef:
waar is de link voor de cam dan?
link van de cam moet je een mailtje voor stuuren naar rene en sandra, maar ze geven die volgeens mij niet meer af als ik het goed gelezen heb. sorry als ik het verkeerd heb.
gefeliciteerd tanc en gerda
ik kan zo weer met milan naar de Huisartsen post arme jongen is met zijn vinger tussen de deur gekomen.
Mariska80
Geplaatst: 06-04-12 19:31
Houden ze het voor vandaag of toch voor pasen?? Ben benieuwd wanneer het gaat komen. Succes met waken vannacht!
Dank jullie wel voor de felicitaties en Tanc gefeliciteerd!
Ben helemaal op ons kersverse dametje. Wil best meer info geven, maar ga natuurlijk niet zomaar spammen hé, in het topic van mijn zussie-die-al-veel-langer-wacht-op-babies-dan-ik. Maar dat kan toch niet langer zo duren: Desert, kom op, laat zien wat je daarbinnen verstopt hebt!! Keet, anders jij maar eerst!
Als je hier niet wilt spammen moet je ook maar een topic maken
mini1970
Geplaatst: 06-04-12 21:03
ProudOfPride schreef:
Als je hier niet wilt spammen moet je ook maar een topic maken
Ja, haha, weet geeneens hoe dat allemaal moet, ben al blij dat ik kan antwoorden
En dan blij zijn als iemand mijn topic wil lezen Krijg ik straks een melding: "Helaas, er zijn geen geïnteresseerden voor uw topic, u heeft... 0... meelezers, hierbij verwijderen wij uw topic en raden u aan ook geen nieuwe meer te maken".
Tosadog
Geplaatst: 06-04-12 21:08
[ Ja, haha, weet geeneens hoe dat allemaal moet, ben al blij dat ik kan antwoorden
En dan blij zijn als iemand mijn topic wil lezen Krijg ik straks een melding: "Helaas, er zijn geen geïnteresseerden voor uw topic, u heeft... 0... meelezers, hierbij verwijderen wij uw topic en raden u aan ook geen nieuwe meer te maken". [/quote]
ProudOfPride
Geplaatst: 06-04-12 21:14
Nou gelukkig ben je daar niet de enige in hoor
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-12 21:46
spam maar hoor zus Hoe is Joanie nu?
ik kom straks hier reageren,wil even cam staren
probabeest
Geplaatst: 06-04-12 21:47
van de week niet veel hier gereageerd maar wel veel 's nachts gekeken
desert is vanavond een beetje stilletjes, staat daar maar in d'r hoekje en volgens mij doet ze weer net als vorig jaar, beetje met d'r hooi spelen maar echt eten is er niet bij......... hou d'r maar goed in de gaten!
camera staat idd iets anders, hij moet weer een stukje terug naar rechts, nu kunnen we die hoek net niet zien en we zien links te veel wand.
ik doe alle twee tegelijk, gewoon 2 schermen open zetten.
mini1970
Geplaatst: 06-04-12 21:52
Joanie is weer helemaal op de been (naja, op alle 4 dan hé). Ze heeft pijnstilling gekregen voor de heftige na-weeen, verder helemaal nagekeken, geen koorts enzo. Ze staat nu weer lekker hooi te eten en haar Lilly Rose te bewaken tegen nieuwsgierige poezen.
Ik ga ook cam-staren
ProudOfPride
Geplaatst: 06-04-12 21:53
Lilly Rose is dat de naam van je veulie? Mooie naam! Fijn dat het ook goed gaat met Joanie