Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MrsEm schreef:Toch maar even bellen voor een echo en misschien een foto. Hij had aan het begin van het jaar zijn griffelbeen gebroken. Dit was weer mooi genezen. Ik duim dus echt dat het niet dat is.
boedjang schreef:Casarell. Zijn oude kudde(6) merries niet jammer genoeg. Dus ging ie puberen en klieren . Ik had advies al eerder gekregen om een ruinenmaat er bij te zetten.
Nu heeft hij beide gehad. Z'n moeder en tante in opvoeding. Dan Jaargenoten tot 21 maanden . Merrie tantes tot 2jaar 4 maanden en nu de verdere ontwikkeling met ruinen.
veertje99 schreef:@juniper, heerlijk om je paardje zo vrolijk te zien! Dan weet je dat je de goede keuze hebt gemaakt
@Casarell, wat is ze braaf! Heel knap hoe ze het op pakt. Longeer je haar bitloos als ik het goed zie? Ziet er fijn uit
Casarell schreef:veertje99 schreef:@juniper, heerlijk om je paardje zo vrolijk te zien! Dan weet je dat je de goede keuze hebt gemaakt
@Casarell, wat is ze braaf! Heel knap hoe ze het op pakt. Longeer je haar bitloos als ik het goed zie? Ziet er fijn uit
Inderdaad longeer ik nog steeds bitloos. En dat gaat heel fijn zo, met die kaptoom.
Ze heeft wel regelmatig een bitje in na t poetsen, maar das puur om eraan te wennen dat ze iets in haar mond heeft.