en de rest uiteraard ook.Ja op die manier heb ik Harmony ook verkeersmak gemaakt, nooit moeilijk over gedaan
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en de rest uiteraard ook.
. Mijn eigen dieren beleren vind ik wel leuk, maar daar kan je ook zoveel tijd en voorwerk voor doen als je wilt. Maar over het algemeen bij eentje die nog wel grapjes heeft zit ik er toch liever erop dan erachter denk ik.
ik heb een hekel aan vallen en met mennen kan ik altijd nog van de wagen af stappen of de rem indrukken Liaan schreef:Ik zie dat ik de enige ben die het zadelmak maken uit ga besteden. Ik ben van plan om wel zelf hoofdstelletje en zadel etc te doen en starten met longeren. Maar ga er niet al eerste op zitten. Vind ik handiger als iemand dat doet met meer ervaring en handigheid hierin.
Ik ben gister weer langs die van mij geweest. Wat gaat het toch snel he. Wordt al echt een paardje. Als het mooie weer nu even komt, kunnen ze mooi dag en nacht het land op.
Ik vind het lastig wanneer ik mijn merrie naar huis moet halen (ook al moet ik daar voorlopig nog niet over na denken, ze wordt volgende week pas 1).