T zou zomaar voor vannacht kunnen wezen dus! Spannenddd
Whis_Serada
Geplaatst: 16-03-13 22:36
Het zou al twee weken geleden moeten wezen toen ik daar was
Anoniem
Geplaatst: 16-03-13 22:38
_Patrick_ schreef:
Ze heeft vanaf gisterochtend hars,als ze het volgens het boekje zou doen moet er morgen ochtend een veulen bij lopen. Af en toe is ze onrustig schoppen naar der buik rondje door de stal lopen.
Dat wordt ontbijt delen , nee even serieus denk dat het vannacht er wel naast moet lopen!
ja zou idd net iets handiger zijn. Steek er anders even een kurkentrekker in, misschien helpt dat, Pluis moet toch al dorst hebben nu, zin in melk
KootMiraDrum
Geplaatst: 16-03-13 23:22
anne182 schreef:
Ja, daar zat ik ook aan te denken, in het Fins is Pluis Nukka (google vertalen ), wat ik zelf wel mooi vind opzich.
Nee hoor! Nukka bestaat al! (en is te koop), bij mij is het de Inuit/Eskimo versie, met de betekenis "kleine zus". Ik heb het alleen bewust anders geschreven, omdat ik niet wil dat mensen nuk-ka zeggen.
KootMiraDrum
Geplaatst: 16-03-13 23:25
Whis_Serada schreef:
1 Uier loopt nu melk uit andere uier grote hars druppels
1 Uier loopt nu melk uit andere uier grote hars druppels
Vannacht dus, rij er effe naar toe, Peet!
Eventjes op en neer voor een lekkende uier Blijkbaar wil ze graag baasje nog knuffelen voordat Pluis naar buiten mag
Animal
Geplaatst: 16-03-13 23:29
Ik vind Myke wel een leuke naam voor een merrie! Dat betekent "Zacht" in het Noors (tja, doe een cursusje Noors ) en een pluisje is ook zacht!
Voor een hengst zou ik Thor een supermooie en stoere naam vinden, en anders Loki (voor een lolbroek) of Odin
Edit: En "Ludwig" is ook een mooie hengstennaam! En een merknaam van drumstellen.. Volgensmij is Pluis een drumtalentje aan de filmpjes van mama's buik te zien
Laatst bijgewerkt door Animal op 16-03-13 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt
persssssss jij :p anders kom ik t persoonlijk halen xD
Whis_Serada
Geplaatst: 17-03-13 02:51
HET IS GEBOREN whahahhahahah O wat ben ik blij zit gewoon te janken hier. Hoe of wat hoor ik zo, Dierendok kwam net aan. Die had Marja uitvoorzorg gebelt omdat het haar eerste geboorte zou zijn. O Marja en Bart van ben ik gelukkig voor jullie zeg, hou van jullie moppies xxxxxxxxxxx
Aan Marja straks de eer om te vertellen wat het is geworden en hoe hij/zij heet
murness
Geplaatst: 17-03-13 03:01
Ik kom net terug van een feestje en meteen gekeken hier, want ik volg in stilte al een tijdje. Nog niks aan 't handje. Kijk 5 minuten later... Veulentje!
GEFELICiTEERD!
Wat zullen jullie trots zijn. Ben heel benieuwd naar foto's morgen.