uhhh rene, je moet ook gewoon aan de buitenkant voelen hoor! niet in haar !!!
sandra3235
Geplaatst: 12-05-11 08:30
probabeest schreef:
uhhh rene, je moet ook gewoon aan de buitenkant voelen hoor! niet in haar !!!
jolandje
Geplaatst: 12-05-11 08:55
oeps rene?
sandra3235
Geplaatst: 12-05-11 09:05
eigenlijk wel zielig he voor mijn mannetje,..doet hij zo zijn best met zijn updates en die mutsen houden hem zo wakker,veel meer iig dan onze eigen merries deden,wordt je nog afgerekend op 1 woordje verkeerd
Maar ja eerlijk is eerlijk,deze was wel grappig
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-11 22:19
Ach rene het is je vergeven hoor weet hoe je je voelt hopelijk krijgen ze snel een veulen. Dan kun je weer lekker bij San in bed kruipen weet alleen niet of San er blij mee is. Bedankt voor jullie update Ik zou graag even beeb willen komen voelen maar helaas is te ver rijden. Ga nu gauw naar bed ben moe doei doei
sandra3235
Geplaatst: 13-05-11 00:03
Rene wil gelijk niet meer updaten
Caramel was erg onrustig vandaag,zonderde zich af....dus ik ben eerder naar de stallen gegaan om te checken.
Ze heeft een hele andere uier dan onze merries,haar melkklieren zijn hard en lopen door in haar uier,2 harde strepen zeg maar,de rest kan nog meer gevuld naar mijn idee,maar het zit goed te werken
Caramel gaat het spannend maken. Iedere merrie is inderdaad anders en per jaar kan het ook verschillen. Vandaag is wel een speciale dag voor mij mijn opa was deze dag jarig die er helaas niet meer is. Waar ik nu woon heeft mijn opa zijn hele leven gewoond Had een hele speciale band met mijn opa en zal hem nooit vergeten. Ga maar weer eens naar de dokter kijken wat ze nu te vertellen hebben
sandra3235
Geplaatst: 13-05-11 10:53
voor je opa en succes bij de dokter!!!
Rene kan het ook niet vinden waarom jij 1 beeld heb en geen 4,maar hij zal je er zelf over pben....
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-11 12:32
Thanks San! Ik hoor het wel waar het aan kan liggen ik krijg het zo niet veranderd. Het begint langzaam te kriebelen van Caramel is wel raar dat je merrie een veulen krijgt en dan staat ze niet bij je thuis je beleeft alles heel anders normaal doe je alles zelf. En nu staat ze bij jullie San en ga je ze niet voeren niet kroelen niet controleren. Ik vindt het heel bizar maar wel heel fijn dat ze bij jullie staat geeft me een gerust gevoel En lees jullie update's graag dus ga vooral zo door
mariska ik zag net lars en tim in het bos.. gingen met de honden wandelen, ik zei tegen lars tot zondag dus mag ik zondag komen met lieke? we kregen de wei niet af trouwens.. kar zat best vol
Ik heb heeeeeeelleeeee leuke baby foto's van Ed, Fire en Joker en tyra en talytha
sandra3235
Geplaatst: 13-05-11 21:10
Zo Mariska,waar hang jij uit,..je mobiel staat uit
We hebben vast generale repetitie gehad Caramel,ze was al heel de dag anders dan anders,zien we op de cam dat ze buiten gaat liggen en erna weer,rollen,buik happen etc...zoefzoef er samen heen. Babe zie je alle kanten heen rollen,buik golfde,ze wilde geen snoepjes alleen maar naar binnen,dus naar binnen,liggen plat en net alsof ze weeen had,buik happen....ik je bellen paar keer,maar hij staat uit.... Ik mocht bij haar gaan liggen,heb haar buik gemasseerd,vond ze lekker,toen ging ze staan en eten en is nu weer rustig,dus we zitten weer thuis.
Tsja en onze merries hebben dit ook van tevoren,Blonde iets van 6 dagen,bij Desert iets langer,Keet toen 2 dagen van tevoren,dus nu afwachten.... En uier was vanmiddag behoorlijk vol en nu heel raar genoeg stuk minder,wel slappe staart en banden.....
Zo dit was weer update voor vandaag,genoeg stress gehad voor vandaag....
Oh we zaten met eten nog te dubben dat we erg benieuwd zijn wat er uit komt en als het is wat ik graag wil,ruilen????????????
mariska is zonder de kinderen dan weet je het nooit
ik hoop dat caramel snel thuis komt
Tosadog
Geplaatst: 13-05-11 21:24
Het wordt dus spannend nu! En Rene, bedankt voor je geweldige dans en buiging, dat was genieten!
sandra3235
Geplaatst: 13-05-11 21:43
Het was al spannend straks ,maar ik vond het zo geweldig dat ze vol overgave en vertrouwen ging liggen dat ik haar buik mocht masseren,toch in korte tijd een fijne band opgebouwd met haar
Jaja die Rene heeft zijn uitvoering speciaal voor jou maar gedaan
Rene3235
Geplaatst: 13-05-11 23:46
Zo weer een update van deze kant
even goed opletten wat ik type
de buik van caramel is harder dan gisteren (ja dit kan) we hebben vanavond waarschijnlijk het veulen zien draaien (ja dit kan ook)
nu is ze weer rustiger (ja ook hier niets geks)
hanny_jelke
Geplaatst: 13-05-11 23:57
haha renee ben je bang dat we je weer uit lachen :p wat gemeen ook van ons he
thanks rene.....was maar flauw grapje hoor! dat ken je toch wel van mij
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-11 02:11
Sorry San mobiel stond inderdaad uit was een avondje op stap met man lief Hier een dorp verder op staat een grote tent mei feesten noemen ze het was gezellig. En de kids zijn inderdaad naar opa en oma Zal mijn mobiel weer aan zetten kun je mijn bellen als het nodig is Maar zo te lezen maakt Caramel het inderdaad spannend.
Rene leuke update bedankt.
Natas heb je het leuke gehad bij Marco borsato? In Haalderen kwam Jannes maar werd gelukkig ook andere muziek gedraaid Ga nu mijn bed op zoeken morgen weer drukke dag
TheJokerr
Geplaatst: 14-05-11 19:37
update foto's van veulies!
omdat ed heel heel erg snel rende is zijn foto wat minder maar wel gaaf toch?
heb ook nog - foto's van probje en derest, pb die wel even
Tosadog
Geplaatst: 14-05-11 20:49
Zo, was vandaag bij Mariska om hengstjes te wisselen maar die Joker... wat een clown is dat zeg! Joker heeft 1 motto: verdeel en heers..meneer rent rond in het land, jaagt achter mede-kids aan, wijst ze in de hoek, deelt een hap links en rechts uit naar merries die in de weg staan, sprint weer terug om een andere ongehoorzame onderdaan even terecht te wijzen Ed (van Talytha) is echt superchique, wat een goed gelukt veulen is dat, elegantie all-over. En Fire kan later in 2 span met San dr Cheveyo, wat zouden die goed bij elkaar passen.
Maar ben weer terug, balen dat we zover uit elkaar wonen, je bent er gewoon een dag zoet mee.
ja je bent er heel zoet mee, morgen vertrek ik om half 11 naar de mini's even veulens knuffelen, dan komt lieke om 11 uur ook daarheen, samen even stalletjes mesten en daarna misschien nog een weitje doen. dan de veulies buitenzetten en daarna rijden. dan weten we weer waar we het allemaal voor doen
Ja Joker is echt een ondeugd, leeft gewoon zijn eigen leven en Xandy heeft er schijt aan