Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Puchje schreef:Je moet 'm nooit aanzetten als ie nog vochtig is, dan kan er kortsluiting ontstaan en issie echt stuk.
Als een apparaat nat wordt, kan er niet zoveel gebeuren. Ik heb regelmatig een toetsenbord onder de kraan gehouden. Als je 'm maar goed laat drogen, kan er niet zoveel mis gaan.
Nou.
Ik ga maar eens hardlopen (nu echt)
takkie_muis schreef:Puchje schreef:Je moet 'm nooit aanzetten als ie nog vochtig is, dan kan er kortsluiting ontstaan en issie echt stuk.
Als een apparaat nat wordt, kan er niet zoveel gebeuren. Ik heb regelmatig een toetsenbord onder de kraan gehouden. Als je 'm maar goed laat drogen, kan er niet zoveel mis gaan.
Nou.
Ik ga maar eens hardlopen (nu echt)
OopsDat heb ik vaak gedaan gister , maar hij was in de mest en modder plas gevallen , dus ook nog doodleuk afgespoeld onder de kraan
prugelpiet schreef:Oei, mobiel in zwemles en verwarming komt niet goed.
Beter alles er uit slopen en 24 uur in de rijst. Verwarming is niet goed
_Lisaa_ schreef:prugelpiet schreef:Oei, mobiel in zwemles en verwarming komt niet goed.
Beter alles er uit slopen en 24 uur in de rijst. Verwarming is niet goed
weetje wat pas slecht is voor je mobiel?![]()
hem buiten laten vallen in de regen terwijl je rent met je paard en het dus ook niet doorhebben
en daarna 2 auto's eroverheen rijden dat is pas slecht voor je mobiel![]()
ik spreek uit ervaring
prugelpiet schreef:_Lisaa_ schreef:weetje wat pas slecht is voor je mobiel?![]()
hem buiten laten vallen in de regen terwijl je rent met je paard en het dus ook niet doorhebben
ik spreek uit ervaring
Oei! en nu? doet ie t nog?
prugelpiet schreef:_Lisaa_ schreef:weetje wat pas slecht is voor je mobiel?![]()
ik spreek uit ervaring
Oei! en nu? doet ie t nog?