Pfff wat een nachtmerrie... dit wens je echt niemand toe... ik vind het echt verschrikkelijk, voor Emira en voor jullie... alhoewel ik ongelooflijk opgelucht ben dat Emira er veilig doorheen is gekomen... Sterkte
Ik was weer klaarwakker door dit nieuws, maar ben heel blij dat Emira in orde is. Een mooie naam voor de kleine meid. Voor jullie en Emira een dikke knuffel en heel veel sterkte En dat er maar veel gezonde veulens mogen komen!
Ik had al even een berichtje gestuurd. Vreselijk lieve meiden. Veel sterkte, dit wens je niemand toe en natuurlijk jullie helemaal niet.
peach2001
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-13 13:40
Janski schreef:
Ik had al even een berichtje gestuurd. Vreselijk lieve meiden. Veel sterkte, dit wens je niemand toe en natuurlijk jullie helemaal niet.
ik zag het vanmorgen. dank je wel
IlonavL
Geplaatst: 23-01-13 13:44
Ach meiden, wat verschrikkelijk dit Ik denk dat dit zo'n beetje de nachtmerrie is van elke fokker, maar net wat je zegt: niemand kan hier iets aan doen. Gelukkig waren jullie er zo snel bij en hebben jullie niet ook nog Emira verloren. Hoe is Emira er nu onder? Heel veel sterkte, we denken aan jullie!!
Emira wou niet naar buiten en bleef bij haar veulen staan dus we laten het nog even gaan tot ze er klaar voor is.
testebeest
Geplaatst: 23-01-13 14:56
O dames, wat een naar en verdrietig nieuws. Heel heel veel sterkte. EN gelukkig maakt evira het naar omstandigheden goed. Dikke knuffel voor jullie
fleurtjeuh
Geplaatst: 23-01-13 14:57
Oh mijn god.. Dit is echt vreselijk.. Ik wens jullie, maar ook Emira heel veel sterkte! Dat de rest van de merries maar voorbeeld bevallingen hebben uit het boekje, dit wens je echt niemand toe.. Sterkte daar aan iedereen!
Emira wou niet naar buiten en bleef bij haar veulen staan dus we laten het nog even gaan tot ze er klaar voor is.
Krijg echt een brok in m'n keel.......vind het zo erg voor jullie en de paardjes. Heel veel sterkte om het te verwerken en hopelijk komt er snel weer iets moois op jullie pad!
Heel veel sterkte! Jullie zijn zo betrokken bij de paarden! maar 1 op de 31 vind ik toch een goed resultaat, Zoiets kan altijd gebeuren, Jullie komen er wel! Jullie doen je werk super!