Ik lees wel mee maar de Cam doet het niet op mijn ipad
Shirley
Geplaatst: 23-05-13 00:04
Ja daarom ! En eigenlijk wordt het alleen maar spannender
Ik baal er ook echt van, laat 'r ook niet graag in de steek, maar dit is overmacht Morgen heb ik die andere laptop wel weer ter beschikking voor noodgevallen.
Wekker zetten ? Of je zusje vragen ? Die vindt het vast wel leuk om je wakker te schudden
JoyCiej007
Geplaatst: 23-05-13 00:25
Ik log wel even in, maar zet m'n laptop wel naast me, en kijk ondertussen TV. Kan niet beloven tot hoe laat ik er ben, denk dat tot 2u igg wel moet lukken.
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 23-05-13 00:31, in het totaal 2 keer bewerkt
rayoow
Geplaatst: 23-05-13 00:26
die maakt me idd wakker slaap door mijn wekker heen. Maar als ik er zo bij loop als vandaag gaat t niet lukken bij de paarden, tinker is flink aan t uittesten(3jr hengst) gelukkig hoef ik daar niet al te veel mee te doen. Die gaat t land op met de kwpner alleen alles moet om de beurt omdat fries ook hengst is.. moet de fries wel flink aan t werk zetten das voor mij ook een kunst,...wat een conditie heb je nodig op dat paard niet meer normaal hahaha
Edit: ingelogd. Jézus, beeld is nu nóg slechter dan v/d week! beweegt hele tijd, nog meer ruis, en donkerder (zal wel gebrek aan die lamp zijn, met dank aan de moeder van laura). En dan heb ik wel kwaliteit geoptimaliseerd........
hmm, heb een manier gevonden om de cam nog wat beter te zetten. Zal eens kijken of ik het jullie kan uitleggen. sh@t, nu heb ik geen beeld meer......... grrr....
ik heb weer beeld gelukkig rayoow; kon jij ZIEN wat ik deed?!
oeps, dat was ook weer niet de bedoeling natuurlijk.......... ik dacht dat ik het gewoon op m'n eigen pc had veranderd, maar blijkbaar op laura's pc, oeps......
nouja, igg ík heb nu beter beeld, misschien jullie dan ook wel. en 't is idd lastig uit te leggen dus beter niet aan beginnen nee
Ik moet dr trouwens echt vandoor, wekker gaat weer om 6 uur (zusje dan..) Ben blij dat er iemand kijkt in iedergeval
Als ik vanacht nog wakker wordt/ben kijk ik nog wel even
Weltrusten en tot morgen
edit: kijken trouwens 3 mensen, nu dus 2 zonder mij ..dus denk dat laura er zo aan komt..
Shirley
Geplaatst: 23-05-13 00:51
Kan dat
Ik zag van de week ook wel dat iemand een fotootje maakte, maar dat je de instellingen kunt wijzigen in iemand anders computer ... onvoorstelbaar eigenlijk, he ?
Hello Shirley maakt niet uit joh! Je kan dr ook nog eens niks aan doen! En ik ben al súper blij met de nachten dat je wel mee kon waken! En ik heb de cam de hele nacht aan staan dus vandaar dat er nog een partner id staat Ik had het beeld nog niet gewijzigd voor de nacht, voor het donker dus. Toen ik ging slapen was het namelijk nog licht Maar bedankt dat je het al hebt gedaan Joyce!
Mevrouw ligt nu dus ik wacht wel even tot ze weer staat voor de check. Ook zo sneu om haar nu weer in de benen te jagen Daarnaast ligt ze meestal niet langer dan een kwartier dus dat kan ik best even wachten!
JoyCiej007
Geplaatst: 23-05-13 01:02
welterusten rayoow!
hmm, volgens mij ligt ze nu?
Vind 't best eng eerlijk gezegd, dat waken. want die cam is nog lang niet zo duidelijk dat je bijv. een pootjesblaas kan zien. en een pony gaat wel vaker liggen zonder dat ze aan het bevallen is.........
edit: lees nu je berichtje lau.
Shirley
Geplaatst: 23-05-13 01:04
Sorry, hoor, vind het toch heel vervelend
Maar morgen ben ik er vast en zeker ! (Wie weet wil ze er wel niet op wachten en poept ze die kleine er vannacht toch uit om mij te plagen )