.
.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.                                                         

judenjul schreef:Nog een stille meelezer, ik zie allemaal berichtjes over het birthalarm, zelf heb ik mijn merrie getemperatuurd. Als de bevalling eraan komt, zakt de temp 1 tot 1,5 graad. Succes met hond en waken.
 . Het kan wel met een speciale sonde die in de vagina wordt gebracht, maar is dan weer gevaarlijk voor secundaire infecties...
. Het kan wel met een speciale sonde die in de vagina wordt gebracht, maar is dan weer gevaarlijk voor secundaire infecties...                                                         
 !
 !  

hoe is het met de uier en banden? Enig teken van vooruitgang waar te nemen?
 hoe is het met de uier en banden? Enig teken van vooruitgang waar te nemen?                                                         

, wat een koude blubberboel)
 , wat een koude blubberboel)                                                         

Linnettaaaa schreef:Bassenqua schreef:Mmmmm Iris zondert zich vandaag wel erg veel af van de kudde
IRIS !! TOPPEEEER! ZONDER JE AF EN BEVAL ! BEVAL !