ja maaar toch. haha. ik zit heel vaak op school en als leraren mij betrappen op bokt laat ik een paar mooie paardenplaatjes zien en dan mag ik soms wel door
Haha maureen koop jij de leraren om? Even een plaatje laten zien en verder bokken maar
DDlovesIona
Geplaatst: 28-03-12 12:25
Super lekker gereden, terug gekomen, laptop aan, een kind voor Iris???? Nee, nog niet Heb wel respect voor haar dat ze het zo lang vol houdt met dit mooie weer. Misschien wil ze het gewoon een perfect veulen maken
misschien scheert ze het vast kunnen we het kleurtje beter zien
Lukka
Geplaatst: 28-03-12 16:10
Ik lees dat er nog geen veulen is? Zometeen moet de ontstopper er nog aan te pas komen.
Roontje_
Geplaatst: 28-03-12 16:10
nog steeds geen veulen? hup iris
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 16:13
Ik zal dadelijk me eens met de camera in het land parkeren, het is zulk lekker weer, even kijken of ik een leuk plaatje kan kieken. Met een beetje geluk vanavond zonnige foto's! Ik heb gisteravond nog een foto gemaakt van de cam, daar ligt ze zo ongunstig dat het net een walrus is, zal ik vanavond ook even meenemen. Euhm, het zal niet vroeg zijn, Jack is werken dus sta er alleen voor.
Annuh
Geplaatst: 28-03-12 16:24
Ik lees ook al een tijdje mee, Spannend. Iris wat n schatje, ze laat ons mooi wachtend. Kan niet wachten op de eerste fotos..