Marije ik wil jou wel even een compliment maken over de opstelling van je webcams. Misschien ben ik er helemaal aan gewend ofzo maar bij jou is alles zo duidelijk neer gezet. Daar kunnen anderen nog veel van leren! Bij jou kan ik echt alles heel duidelijk zien.
elinelovebud
Geplaatst: 14-02-12 20:29
Devi_Angel schreef:
ja waarvan het alarm ging?
van de link van tijgertje Ik den k dat ik et niet helemaal begrijp
Rechtsonder komt een pop-upje met de naam van de stal en of je de cam wilt bekijken
Teigetje008
Geplaatst: 14-02-12 21:26
klopt als een bus dames! Je kan het dus niet instellen op alleen de webcam van Marije, dat bedoelde ik gisteren ook, maar had het ellicht wat warrig beschreven
Misty ligt al een tijdje, of niet?
edit: staat alweer...
MarianneV
Geplaatst: 14-02-12 21:34
Amy = rechtboven tog? Die staat al een tijdje met dr staart omhoog... zou dat een teken kunnen zijn dat we dan tog wel een valentijnsveulen krijgen?
edit: nu niet meer geloof ik
Teigetje008
Geplaatst: 14-02-12 21:44
ah, leuk. Comet is wakker, hehe, krijgen we eindelijk wat leuks te zien
waar is de ontstopper nou? Is die verhuist naar Amy?
Drama doet me echt denken aan vroeger,ik heb familie in Almere die hadden 3 drachtige merries ook mini's dacht ik en eentje was net als Drama.Alle merries waren bevallen behalve degene die het eerst uitgerekend was maar daar kwam uiteindelijk wel het mooiste veulen uit! dus het veulen moet wel het wachten waard zijn
maaike_lotte
Geplaatst: 14-02-12 23:04
Jeetje dat is wel apart, ik heb Misty verder nog nooit zien liggen en vanavond al 2 x Maar ze ligt wel rustig