en tja....een hengstje...ben héél benieuwd of er ooit een merrietje uitkomt
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-11 12:50
Maakt niet uit Anke hij is gaaf hengstje of niet. En ooooooooit komt er een merrie lijkt mij en anders niet deze is gaaf En een goed hengstje heb je ook nodig voor de fokkerij
Caramel doet het erg goed bij ons,...ze krijgt onwikkeling in haar uier en haar melkklieren ervoor zwellen. Haar muts verandert ook,maar banden zijn nog niet slap. Ze is lief en laat nu zelfs los buiten haar uier voelen,je moet wel geduld hebben.
Ik ben helemaal weg van haar verfijnde koppie
En ze hinnikt al het hardst van allemaal als je aankomt
Rene3235
Geplaatst: 08-05-11 00:10
Zo, Caramel heeft de rolsingel weer om, het gaat steeds beter en makkelijker. Kijken hoevaak ze vannacht het alarm af laat gaan.
De update heeft San al gezet.
Rene3235
Geplaatst: 08-05-11 03:53
Madame heeft net haar rolsingel afgewerkt. Weer omgedaan en nu maar hopen dat ze t niet weer doet
Bassenqua
Geplaatst: 08-05-11 13:43
Nou Mariska, dat snap ik helemaal dat je verliefd bent, hij is echt yammie
Rene3235
Geplaatst: 08-05-11 23:20
Caramel staat weer onder t alarm. De singel omdoen gaat steeds makkelijker, dat is ze nu ook wel gewend.
Het voelen vindt ze nog niet echt fijn, maar dat komt wel goed.
De uier is iets voller, en dat lijkt iedere dag steeds iets meer te worden.
violente
Geplaatst: 08-05-11 23:28
Ben ik even met vakantie en kan ik na terugkomst heerlijke genieten van een geboortegolf Geweldig Maris. Wat een plaatjes!!!! Ik ben fan van Ed!
Rene3235
Geplaatst: 09-05-11 23:12
Caramel staat weer onder het alarm.
Tegenwoordig moeten de dames hinneken bij het aangaan van het licht, snoepjes en rolsingel tijd.
Caramel wordt steed makkelijker, het voelen aan de buik mag nu, maar verder vindt ze het nog niet veel. Dus even vasthouden en dan checken. Nog geen spannende ontwikkeling maar we houden ze goed in de gaten.
sandra3235
Geplaatst: 10-05-11 17:01
Mijn update Caramel voor vandaag,haar klieren zijn hard en warm voor uier,uier zelf is ook vol aan het lopen,spenen nog slap.En ze heeft in mijn hand gebeten met uier voelen Ik zal foto's plaatsen vanavond van t begin toen ze kwam en nu
je wilt gewoon beide merries nog even voor je zelf houden! het zijn ook echt lieve paardjes, beide heel makkelijk, sociaal, lief, mooi...eeuuuuhhh moet ik nog meer op noemen?
sandra3235
Geplaatst: 10-05-11 23:43
ja noem maar
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-11 09:16
Al een paar dagen niks meer geplaats hier Ja dat krijg je als je te druk bent soms verlang ik naar iets meer rust. Maar ja ik doe het altijd zelf teveel plannen Vind het nog altijd beter als dat ik moet denken wat moet ik nu eens gaan doen
Sandra en rene super bedankt voor jullie up date's waardeer het heel erg wat jullie allemaal voor haar doen Knuffel voor San heeft ze in je vinger gebeten dat heeft ze nog nooit gedaan Denk dat ze dacht dat het een snoepje was Het uier begint duidelijk te veranderen ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Dream en Caramel lopen allebei langzaam naar het eind spannend En natuurlijk ook een voor Rene omdat de merrie's hem uit zijn slaap houden. Sandra bedankt voor de foto's kan ik het zo toch mee volgen op afstand.
Natas ze mag ze nog wel even houden maar wil haar wel heel graag terug. En ik denk dat Tim haar ook heel graag terug wilt hij zit regelmatig voor de computer te kijken.
Babette is snel gegaan bij de veulens bijna 3 in een maand tijd. Is wel leuk kunnen ze zo lekker met elkaar spelen.
Esther ik vindt hem inderdaad erg leuk geworden. Je hebt er bepaalde verwachtingen van maar dit had ik niet verwacht hij is erg goed gelukt. En dan krijgt hij ook nog die aparte kleur hij heeft nu al een speciaal plekje veroverd. Hij heeft een hele aparte uitstraling die mij gelijk al aan trok.
Volgens mij hem ik nu weer alles bij gelezen en op gereageerd
sandra3235
Geplaatst: 11-05-11 10:05
Goedemorgen,weer een Caramel en Dream update,ik was voeren vanmorgen,omdat Rene vroeg naar zijn werk moest...
Lekker getut op stal met de dames,uier en muts gewassen.Caramel vond het eerst 3 keer niets,maar erna wel lekker En Dream vind alles best voor een snoepje
En ik heb eindelijk babe van Caramel gevoeld Eerst gekriebeld onder haar buik,toen zachtjes gemasseerd en voila,mams stond heel ontspannen daar was de kleine babe. Omdat ik zo enthousiast was vond Caramel het ook wel grappig geloof ik
Dream haar babe voel je ook,maar wat kan die je stom aankijken als ik tegen die buik zit te praten
Rene3235
Geplaatst: 11-05-11 23:02
Update Caramel,
vanavond heb ik weinig verandering in haar gevoeld, alleen haar uier is iets voller.