Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
San_ner schreef:Ik ben nu aan het overleggen of Pablo misschien een week eerder komt! Hij begint de staart van zijn moeder op te eten en daar waren ze niet zo blij mee, wat logisch is. Ze hebben eerder namelijk een veulen gehad die de staart echt een heel eind had opgegeten.
Heb net even de opfok gebeld en voor hun is het prima. Dus nu nog even overleggen. Anders blijft het gewoon de 30e.
Kimsel94 schreef:Wat een verschil he j_andhorses, apart kleurtje heeft ie.
Wel leuk als pablo eerder kan komen! Komt hij dan gewoon bij jou thuis of wel een opfok in de buurt?
Nexxie gaat eind deze maand, 29sep alweer naar de opfok, ga dr echt wel missen..
Kreeg net van mn tante die met mn neefje langs ging dit filmpje
[ Video ]
J_andhorses schreef:Ohhh tof, wat een leuke veulens zijn er weer langsgekomen.
Ik ben vandaag eindelijk weer naar Mack geweest. (Ik ben stiekem wel een beetje jaloers dat jullie bijna allemaal al zo kunnen bonden met jullie veulens en ze regelmatiger zien) Maar vandaag heeft een hoop goedgemaakt. Toen ik er aan kwam rijden herkende ik hem bijna niet meer (ben maar 3 weken niet geweest). Zijn kleur is heel erg veranderd...
Hij was ontzettend aanhankelijk, nieuwsgierig en genoot van de aandacht, dus erg leuk om te zien.
Ik heb even een vergelijk gemaakt van de afgelopen 2,5 maand (1 week, 1 mnd, 2,5 mnd):
[ [url=m/Fy3GO4.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Ben super blij met hem.