Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:hoe werkt dat dan met glijmiddel? dat spuit je dan zo naar binnen? handig om te weten. mooi mannetje hoor, volgens mij ben ik de eerste die het leuk vind dat hij schimmel wordt, maar ik vind schimmels dan ook erg mooi!
Aleeneh schreef:Wat is Maylla weer heerlijk afgevallenwat een verschil.
ShamalArabs schreef:polleman schreef:in topic van SA hebben ze het over klysma bij veulens,
moet je dat altijd in huis hebben?
of als je het nog nooit gedaan hebt is het verstandig dierenarts dat te laten doen??
mexxuna vroeg dat ook in die topic
ik heb alleen even hier de vraag gesteld zo dat iedereen daar iets over kan zeggen
van onze dikke buiken topic
Wij doen dat eerst met glijmiddel, in een 10 cc spuit zonder naald () Afhankelijk van het veulen, van hoe vast het zit en hoeveel pek er af af is, doe ik 5 cc of 10 cc. Het is makkelijk te doen omdat het spuitpuntje makkelijk in de anus geduwd kan en de rest van de spuit dan netjes tegen de anus rust, waardoor je het goed op zijn plek kunt houden. glijmiddel doen we 2x op 1 deel proberen (dus als na het glijmiddel doen het nog niet afkomt na flink persen zou ik nog 1x glijmiddel doen, dan wel een volle spuit, en daarna zou pas de DA komen, maar komt dat deel wat blijft steken wel af na de eerste of tweede keer glijmiddel en blijft ie daarna op een volgend deel steken, dan spuit ik opnieuw glijmiddel eerst weer). Wel helpen we mee als ik een 2e keer op 1 deel moet spuiten, dan tijdens het persen zet ik mijn duimen aan de zijkanten van de anus, zo dicht mogelijk tegen de "stam" aan zodat je als het ware onder de "pit" kunt duwen om de pit een extra zetje naar buiten te geven (denk aan steenpuist, dan snap je wat ik bedoel). We hebben normaal nooit de DA nodig
ShamalArabs schreef:Iedereen heeft natuurlijk leuk naar het filmpje zitten kijken... Maar heeft iemand gezien wat ze tijdens de persweeën met haar hartslag deed (onder in beeld)? Die daalde echt enorm. Dat zagen we in de grafiek ook terug, een hoge piek toen ze ging liggen en daarna flink omlaag tijdens de echte persweeën.
lisetteexx schreef:heb ik de droogfoto's gemist of staan ze er nog niet op?
ShamalArabs schreef:Iedereen heeft natuurlijk leuk naar het filmpje zitten kijken... Maar heeft iemand gezien wat ze tijdens de persweeën met haar hartslag deed (onder in beeld)? Die daalde echt enorm. Dat zagen we in de grafiek ook terug, een hoge piek toen ze ging liggen en daarna flink omlaag tijdens de echte persweeën.
anneliesdj schreef:Was dat bij eerdere bevallingen met de hartslagmeter ook zo?
Misschien omdat er tijdens het persen zoveel druk op het lichaam komt?