ik verwacht vannacht geen mini-mini... maar ik durf nergens geld op te zetten. Fewie staat lekker te snoozen
cp112
Geplaatst: 03-10-12 00:26
Tot 2 uur wil ik haar wel in de gaten houden Heb ervaring met bevalingen, fok zelf
Waar is de link?
Shani_1984
Geplaatst: 03-10-12 00:35
cp112 schreef:
Tot 2 uur wil ik haar wel in de gaten houden Heb ervaring met bevalingen, fok zelf
Waar is de link?
De link mogen wij niet geven.... Dustinlover heeft een bepaald aantal mensen de link gegeven
jetwii
Geplaatst: 03-10-12 00:36
ook ik verwacht niks maar goed voor de zekerheid al mn werk al klaar zodat ik mooi tot 6 uur constant kan kijken
cp 112 : de topicsetter heeft 10 die de link hebben/krijgen in verband met gevaar van dat er teveel gaan kijken, heeft volgens mij mensen uitgekozen die komende dagen altijd kunnen kijken
Even de behoefte om het aantal kijkers toe te lichten:
De Applicatie, die echt fonkelnieuw is omdat deze een Hartslagmonitor en beeld tegelijk kan weergeven is in principe pas vanaf januari te koop (of te huur) dus we zijn nog steeds bezig met de ontwikkeling. We werken met een prototype dat naar aanleiding van deze ervaring met Fewie verbeterd gaat worden. Omdat we Fewie bijzonder vindn en het een uitdaging is mag en kan Fewie op deze manier op de Equisensor. We zijn nog in "testmodus" dus de server is nog niet ingericht (zoals bijvoorbeeld Marestare) op een groot aantal kijkers.
Daarnaast is de privacy van klanten een zeer belangrijk aspect. Voor alle (toekomstige) gebruikers van dit systeem moet de absolute garantie op privacy een zekerheid zijn. In de toekomst kunnen de eigenaren zelf hun account openbaar maken, voor nu is het meest belangrijk dat we continue beeld hebben en in dit bijzondere geval bijdragen aan een gezonde bevalling. Het zou voor de TS echt jammer zijn als ze op een belangrijk moment zelf vertaging op de beelden heeft door teveel kijkers.
Ik heb Fewie nu twee keer gezien en het is zo'n lief en monter diertje, ze is zwaar en zeker "dik" maar oogt in uitstekende conditie en vrolijk! Graag begrip voor de ontwikkelingen van Equinovum en vooral de bijzondere situatie van Fewie.. want bijzonder is ze
Hebben de andere cam kijkers trouwens toenstraks ook gezien dat ze in plashouding stond maar dat ze niet plaste???? jetwii en ik hebben het beide gezien, maar ben dus benieuwd of de anderen het ook opgevallen is