Gefeliciteerd met het prachtveulen! hoe gaat het nu met Iris? nu kunnen jullie vannacht lekker doorslapen!
Gefeliciteerd! Wat een stoertje zeg, en Iris heeft het super gedaan, gelukkig is alles goed gegaan. Ben benieuwd naar de foto's als ie droog is
Eindelijk een veulen!! Ik dacht even kijken er zal toch nog niets zijn.. maar toen waren we ineens al op de 46e pagina!! Gefeliciteerd met het veulen En nu maar lekker bijslapen TS!
sheddah schreef:kijk ik 1 dag niet ...... en tada .... gefeliciteerd met de kleine man !!!!!!Als variatie op, "kijk ik 1 dag niet, en nog steeds geen veulen"? Gefeliciteerd!! (stille meelezer maakt zich maar bekend)
Gefeliciteerd met het knappe mannetje! Nu even lekker bijtanken totdat het andere veulen zich aandient! xxx
Gefeliciteerd, pracht mannetjeEn eindelijk kan je wat meer rusten voordat viga begint =DIris ,ik ben trots op je ,eindelijk je veulentje
Wat een prachtig beestje Nogmaal van harte gefeliciteerd Ook een super mooie en toepasselijke naam trouwens
Ik denk dat het topic nog wel gevuld gaat worden, maar alleen met felicitaties *meelezer vanaf deel 1 meldt zich*
YES! Eindelijk. Dat was me eerste reactie Gefeliciteerd! Wat is Tadoka knap! Fijn dat alles goed gegaan is en Tadoka en Iris gezond zijn!