DoxLover schreef:oefff dit noem ik pas 'geduld hebben '
zeker weten.. ik denk dat ze toch echt een maandje later was uitgerekend.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sette schreef:yvonnedv schreef:Geboortemelder
Het is mogelijk om bij Epplejeck een geboortemelder te huren. De geboortemelder is een zeer betrouwbaar systeem om de geboorte van een veulen aan te kondigen. Voor de verhuur wordt gebruik gemaakt van de Smart Birth Alarm Premium. Het systeem is waterdicht en geschikt voor gebruik i.c.m. een halster of een singel. De geboortemelder heeft onbeperkt bereik en werkt met een GSM systeem dat geprogrammeerd kan worden op meerdere telefoonnummers, zowel een mobiele als een vaste telefoon.
Het paard krijgt de singel of het halster met de geboortemelder om. De geboortemelder stuurt vervolgens statusberichten via de SMS met o.a. het batterijniveau, de instellingen, het netwerkbereik en natuurlijk het aantal weeën welke aangeven dat de merrie gaat bevallen.
Omat er ook paarden zijn die slapen in dezelfde houding als tijdens de weeën, zitten er 2 verschillende standen op de geboortemelder:
• Instelling 1 is de standaardsituatie waarbij de zijdelingse houding alleen tijdens de weeën voorkomt.
• Instelling 2 is voor een kleine groep merries (ongeveer 15%) die slapen in dezelfde houding die ze tijdens de weeën aannemen.
Je huurt de geboortemelder voor een periode van minimaal één week. Deze week gaat in op het moment dat je de geboortemelder ontvangt of afhaalt. De geboortemelder wordt voorgeprogrammeerd, inclusief gebruiksaanwijzing en indien gewenst met singel geleverd. De geboortemelder wordt vanuit het hoofdkantoor in Drachten aan je verstuurt, maar kan ook worden afgehaald in de Outletshop in Drachten. Het is niet mogelijk om de geboortemelder in de Epplejeck Superstores af te halen of terug te brengen.
Huurprijzen > 1e week 50,- > Extra week 45,- > Borg 300,-
Voor meer info en reserveringen bel 088 35 35 353 of stuur een mail naar info@ej.nl.
Hebben ze die ook voor mini's
Maydine schreef:Zo'n birthalarm heb ik ook voor de mini's, nog niet uit geprobeerd (wij hebben nog ff de tijd) maar lijkt me ideaal! Vorig jaar zo'n singel gebruikt maar die vind ik niet heel prettig..
Iriiiiiiiissss wanneer ga je je veulentje nou met ons delen?
Maydine schreef:Zo'n birthalarm heb ik ook voor de mini's, nog niet uit geprobeerd (wij hebben nog ff de tijd) maar lijkt me ideaal! Vorig jaar zo'n singel gebruikt maar die vind ik niet heel prettig..
Iriiiiiiiissss wanneer ga je je veulentje nou met ons delen?