ooooh Kitty toch!! En..??? Al iets gevonden??? Foto??
Twinklestar
Geplaatst: 14-03-12 23:02
Boktcensuur verbied mij om deze foto te plaatsen
Ben net weer thuis, even nog wat drinken........nee geen wijn ! .....en dan naar bed.
Morgen Chevy knuffelen .........en San ook een beetje natuurlijk .
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 23:10
Zo ben er weer,ik ben ook nog even tussen bedrijven door naar mams geweest,die had t even moeilijk. Dus Kit helaas morgen geen eten voor jullie
Enne kom je nu ineens echt alleen voor Cheveyo,ik dacht toch echt dat je alle paardjes kwam knuffelen en mij zeker of even alleen maar kwekkwekkwekkwek,..arme arme Cees
Mini1970,hey zus heb je nog geen spijt dat je niet meekomt morgen naar je kleine zussie,oh nee jij was kleiner en ik jonger he
Ik zit me nu ineens te bedenken dat ik een Chevy fanclub op gaat richten Wie wil er lid worden???????????????????
Twinklestar
Geplaatst: 14-03-12 23:11
ikke ikke ikke
* neemt zelf wel eten mee, niet te veel natuurlijk *
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 23:29
nee joh doos,ik heb eten hoor en kippensoep en 1 kip minder die dacht dat ze een zandbad nam haha maar dat verhaal ken jij nog niet,die ga je morgen horen... Gezellig ik heb er zin in
Jij wordt verliefd op Wynn,wedden Want die kan dansen
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 23:32
Oeps ik krijg net factuur binnen van Kaylee prijs en lidmaatschap Cheveyo is verdubbeld voor iedereen.......
Twinklestar
Geplaatst: 14-03-12 23:39
Ach gossie........arme kip
Ik wil ook wel met Wynn dansen hoor
Had er overheen gelezen ..........gaat het nu weer een beetje met je mams ?
Ik zie Gerda morgenochtend nog even snel, moet nog wat afgeven bij haar. Als ze even niet oplet mik ik haar gewoon in de kofferbak , doe ik pas in Rockanje weer open. En dan heel verbaasd : heyyyyyy Gerdaaa.........jij ook hier ???
Edit........prijs verdubbeld ?? .........weet niet of ik dat op kan brengen hoor . Moet eerst helemaal naar jou rijden morgen, weet je wel wat de benzine kost tegenwoordig ?
Is trouwens wel snel met rekeningen, die dierenarts van jou .........
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 23:47
Kip voelt nu vast niets meer maarre al onze kippen leven nog hoor......
Ja deal,jij mag met Wynnie dansen en dan wil je nooit geen andere man meer,weer arme Cees
Ja met mams wel en met mij? Bah wat kan ik die man missen,zeker nu...
Jaaaa maar ik vrees dat je achterklep eruit ligt dan,ik weet hoe ze met voordeuren is nl
Nog meer werken???? Je kan ook op de fiets komen maarre,ik reken niets voor t knufflen en lunch dat scheelt weer
eh waarnemend da he,ja snel en t dubbele van mijn eigen.... Misschien komt 1 van onze da morgen nog wel even,ze blijft hangerig en saai.......
Ik ga maar eens douchen en naar bed,anders ben ik morgen helemaal geen mens meer....
ProudOfPride
Geplaatst: 14-03-12 23:51
Nou inderdaad, die man is er ook snel bij....
ennuh als je een paar kippen kwijt wil .... Mag je wel een paar van die pluizerikken hier brengen hoor, die vind ik zo leuk
Edit, zeker nu rond veulentijd zal je je vader wel missen denk ik
Veel plezier morgen Kitty!!
Laatst bijgewerkt door ProudOfPride op 15-03-12 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Twinklestar
Geplaatst: 14-03-12 23:55
Het missen gaat niet over maar krijgt na verloop van tijd wel een plekkie....
Nog meer werken ?? ......... , niemand houd van mij , ik moet altijd maar zwoegen en ploeteren ..........en voor wat ?.........voor een paar schijtende grasmaaiers . ( oh en ook een beetje voor het huis natuurlijk )
Ga maar gauw naar bed jij ........kracht opdoen voor morgen, je zal het nodig hebben
@ Proud.......dank je wel ! gaat helemaal lukken hoor
Welterusten en tot morgen
Bassenqua
Geplaatst: 15-03-12 00:26
Heu, nu al de rekening van de da ? Dat is een snelle Sandra, alles is nu de eerste keer zonder je paps en het is nog zo kort geleden
Kitty, veel gezelligheid morgen met elkaar maar dat gaat wel lukken, vergeet je dans schoenen niet
Happinez
Geplaatst: 15-03-12 00:53
sandra3235 schreef:
nee joh doos,ik heb eten hoor en kippensoep en 1 kip minder die dacht dat ze een zandbad nam haha maar dat verhaal ken jij nog niet,die ga je morgen horen...
de 2e al ik dacht dat je het na die ene wel geleerd had
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-12 00:12
Kaylee is weer helemaal Kaylee
En wat heb ik een geweldige dag gehad met twinklestar,de klik was er met Kitty en haar man,ze heeft Cheveyo toegetakeld zeg geef haar een scheerapparaat in handen en........
Ik kan alvast een leuk nieuwtje verklappen,..ze zijn helemaal verliefd geworden op Wynn(ja wie niet duh ) en hun merrie Meesje komt daten met hem dit jaar*\o/*
Cheveyo heeft zich vandaag van zijn alleraller slechtste kant laten zien,resultaat geen honden in de paddock vandaag, 1 t -shirt kapot en 1 blauwe plek Doet die anders nooit
Enne Keet is over 1 uur 300 dagen na haar aller laatste dek
Was er alweer om 07.00 uit..........kon niet meer slapen .
Had gisteravond nog een heel verhaal getypt, druk op verzenden en alles was weg . Toen had ik geen puf meer om opnieuw te beginnen .
We hebben een heerlijke dag gehad bij Sandra en de paardjes . We zijn , ondanks dat ik niet echt voor bont wilde gaan, als een blok gevallen voor Wynn . Wat een schat van een hengst is dat en die lange benen wil ik wel graag onder het veulentje dat hij en mijn Meesje mogen gaan maken . Mees gaat dus daten met Wynn .
De dames waren stuk voor stuk zo lief , heb ook zelfs met Desert kunnen kriebelen .
Tja, en dan Cheveyo ........wat een clown is dat zeg . Heerlijk stout zoals het een jonge hengst betaamd , heb nu een gat in mijn shirt, een blauw plekkie van een liefdesbeetje ( hopelijk was dat zo bedoelt ) en hij had een van de honden te pakken ) . Maar wat is hij geweldig , zeker nu met zijn kale billetjes . Fijne tondeuse San .
En Keet nu in de veilige zone .........spannend .
Ga zo mijn dames verzorgen en dan inkopen doen en weer werken van 13.00 tot 01.00
San, hartstikke bedankt voor de heerlijke dag en.............word vervolgd .
Bassenqua
Geplaatst: 16-03-12 10:03
Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad samen en ik begrijp dat je voor Wynn gevallen bent, wat een snoezebol hé? Wij willen natuurlijk wel kale billen Cheveyo zien
jolandje
Geplaatst: 16-03-12 10:05
lekker gevoel he, 300 dagen, het kleintje is er al klaar voor , nu mams nog