Voor diegene die het leuk vinden, Hier staat sinds vandaag de laatste merrie voor dit seizoen onder de cam, Belletje is voor laatst van deze maand ongeveer.
Haha, nou ze heeft sinds zaterdag al kleine beetjes hars steeds. Maar alleen 's ochtends, als ze dan naar buiten gaat en een beetje gaat lopen is het weg... Vanochtend dus dit, toch wel veel meer dan de afgelopen dagen. Ik was de hele dag weg en kijk vanavond vol spanning, was weer bijna alles weg, maar niet helemaal, en net toen ik haar op stal zette weer kleine druppies. Hoop dat ze vannacht gaat. Wil nu toch wel eens een nachtje lekker slapen (al is een camera en een BA ideaal! .
En ik ben gewoon zoooo benieuwd wat eruit komt Enige dat zeker is is dat het veulen bont is
Desir_ee
Geplaatst: 11-05-11 21:50
Pauk schreef:
Ik denk dat Alonna weeen heeft.. Ja echt.. Rollen enzo
Ja he al 3 veulens geboren ondertussen! En als we niet oppassen komt der nog een eendje uit!
Ik snap m.. maar heb je dan niet het idee dat ze minder "rust" heeft? Want nu staat ze echt op haar eten te wachten. (al is verspreid voeren veeel beter natuurlijk dat weet ik)
Volgens mij is die kleine aardig aan het klieren, ze duwt vrij vaak echt haar hoofd omhoog alsof ze zich uit wil rekken maar draait dan de oortjes naar achteren