Anike schreef:Wat fijn zeg!!
Ik blijf het apart vinden, zo die stippen rond de ogen
Ja dat oog ziet er niet uit he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gitana schreef:ik snap Haley welwat een weer jongens...
@mrsEm verliest hij echt zijn balans of 'lijkt het maar zo'? in principe zouden ze wel op 3 benen moeten kunnen staan. wat gebeurd er als je gewoon vasthoudt? anders wat stabiliteit bieden langs de muur?
wauw Tulip lijkt daar prachtig te staan. wat fijn dat ze weer met anderen kan staan!ze klinkt wel snel op haar gemak daar
@wortel115 Aan het 'werk' gaat Roos nog niet echt. Ik vind het wel belangrijk dat ze zich netjes kan gedragen, dus daar wil ik de eerstkomende tijd mee bezig. Daarnaast vind ik wat grondwerk en kleine uitdagingen wel goed om te doen met jonkies, en ik schat zo in dat Roos wat mentale uitdaging ook wel kan waarderen. Wel allemaal op spelende wijze en niet te lang per keerdus dat zal eerst bestaan uit de basics, waarna we wellicht ook stukjes kunnen gaan wandelen, oefenen met commando's etc. Ik ben benieuwd hoe ze het oppakt en pas het daar ook op aan. In principe kende ze als veulens al wat commando's, ben benieuwd of ze die nog weet
ze wordt in april pas 3 jaar dus we doen het allemaal op een maatwerk tempo, dat is ongeveer het ongeschreven plan
Ik wil haar na haar verjaardag niet direct gaan beleren onder het zadel, dat doe ik liever als ze iets ouder is. Sowieso wil ik eerst even zien hoe ze uitgroeit en of ze groot genoeg voor me wordt, al lijkt dat tot nu toe wel het geval te zijn
MrsEm schreef:Ik dacht vandaag oh laat ik een rondje door de bak lopen terwijl er andere paarden trainde. Nou meneer vond dat dus echt niet normaalWou graag mee doen met de galopperende paardjes. Normaal zijn we er op rustige momenten en het is een kleine stal dus dit was nieuw voor hem. Soms vergeet ik even hoe wild hij was toen hij uit de opfok kwam totdat we weer iets nieuws uitproberen