Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
polleman schreef:Janski zitten jullie nu nog in de test periode??
ShamalArabs schreef:YamaSaki schreef:Haha merries zijn gewoon slimmer
Klopt indd. merries zijn bijdehand en vlot, hengsten vaak wat simpel en dommig. En met zijn vader hebben we volgens mij ook wat te stellen gehad in de eerste uren, dus ja, hij is een echte zoon van zijn vader
ShamalArabs schreef:ok, ik heb toch nog gauw een klisma gegeven voor de zekerheid, drinken kan ie zelfstandig... dus ik ga even mn ogen dichtdoen
Janski schreef:"vind ik leuk"
Ik zet hem erbij op FB dan kunnen jullie hem allemaal delen, en vertellen hoe mooi hij is en hoe mooi ramaylla is en wat een fijne mensen bij S.A. het zijn
.. en dat wij hele mooie filmpjes makenen hele fijne cams leveren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat we (bijnaaaaaa) noooooooiiiiit storing geven ...![]()
![]()
![]()
serieus de nieuwe software die we nu voor streamen hebben gaat echt (hoop ik) een hoop betere kwaliteit geven voor de volgende (en vooral minder werk voor mij en de "streamresetter", die natuurlijk mijn vriend is)
Mexxuna schreef:ShamalArabs schreef:ok, ik heb toch nog gauw een klisma gegeven voor de zekerheid, drinken kan ie zelfstandig... dus ik ga even mn ogen dichtdoen
Wat voor klysma geef je hem als ik vragen mag?
Ik snap dat het voor de eerste ontlasting is, maar voor ons misschien ook handig om in huis te hebben straks..
Is er niet een kans dat hij wel bruin blijft of zie je al dat hij schimmel wordt?
Bij Mexx (pappa PRE schimmel) dachten we bij de geboorte ook dat ze schimmel werd, grijzig en grijze bril.. maar die is mooi donkerbruin gebleven.