Een kind krijgt een kind PART THREE.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bent u een

stille meelezer.
1739 (90%)
actieve meelezer.
184 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1923

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 23:44

Amy8super schreef:
Ach, ik blijf gewoon nog steeds geduldig wachten :roll:

Ja en ik ook :roll: >;) |o _-:( 8)7 %)

Anoniem

Re: Een kind krijgt een kind PART THREE.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 23:47

En we hebben geen paasveullie ;(

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 00:00

saskiakefie schreef:
Amy8super schreef:
Ach, ik blijf gewoon nog steeds geduldig wachten :roll:

Ja en ik ook :roll: >;) |o _-:( 8)7 %)

Ben benieuwt hoe je reageerd als het veulen er is: :oo *\o/* *\o/* +:)+ <3 :D :):) :):) *\o/*

Elegante05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 00:21

Kijken hoe snel we dan op de 300 pagina's zitten.. ze kunnen dr nooit zo snel een slotje op zetten hihi

abba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 00:34

:= Lieve Iris,

Even een berichtje speciaal voor jou. TS en ik hadden één overeenkomst, de verwachte geboortedatum van ons eerste veulentje. Één voor jou kleine meid en één voor Cascade.

We zijn nu meer dan 21 dagen verder en jij bent nog steeds géén moeder en bij mij staat veulentje 3 op de nominatie om geboren te worden, dus lieve Iris, laat je volgers eens blij worden en zorg ervoor dat je je kleine *** eruit perst!

Met vriendelijke groet,

Een mede-waker, volger, VEULEN2012 eigenaar _O-

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 00:48

laat m dan maar op de 12e komen, mijn verjaardag :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 00:56

saskiakefie schreef:
Maar even serieus Iris, we hadden toch afgesproken dat het een paasveulen zou worden? :\

Ja, maar ze kreeg de de roze paasstrik niet om het veulen omdat niemand haar ooit geleerd heeft hoe ze moest strikken...

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 01:00

Zo jullie zijn weer hard gegaan vanavond :') Een late update maar we hadden maar het was gezellig hier dus pc niet aan gehad. ;)

De Iris party wordt al georganiseerd zag ik _O- We moeten maar eens kijken of we wat kunnen regelen voor degene die dit echt willen als de eigenwijs er is.

Bij iris verder geen veranderingen, alles staat stokstijf stil. Ook in haar gedrag verder geen veranderingen, blijft echt op dit punt hangen. ik heb het spul maar een paar uur eerder binnen gehaald, het was hier zo vies en vooral Iris wou érg graag haar box in, trappen tegen de deur dat ze erin wou := Krijgt al echt divagedrag >;)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 01:01

Of misschien wil ze naar binnen omdat ze een baby krijgt? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 01:06

Iris Brard?

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 01:12

Het veulen komt 17 april :')
Een paar jaar terug was er ook een veulen dat eind maart geboren moest worden en op 17 april (mijn verjaardag :')) was het er :D

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 01:14

Iris wil naar binnen omdat er een lekkere net vol hooi in haar box hing, en het was vies buiten dus ja......dan moet je toch iets duidelijk proberen te maken. :=

Iris Brard _O- We kunnen patty wel uitnodigen voor de meeting, kan ze kennis maken met haar zus. :')

ZAl je het geluk weer hebben Ferdo ? Ik hoop het niet, zou de 14de erg graag naar de hengstenkeuring willen :o

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 06:40

-O-
Ik vind geen woorden meer :?

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 06:43

Goedemorgen allemaal!

Ben benieuwd of het deze week komt... TS ga je vandaag dan de DA bellen? want nu is het natuurlijk na het weekend, of houden jullie het waken toch nog even vol haha

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 06:52

Geboortemelder
Het is mogelijk om bij Epplejeck een geboortemelder te huren. De geboortemelder is een zeer betrouwbaar systeem om de geboorte van een veulen aan te kondigen. Voor de verhuur wordt gebruik gemaakt van de Smart Birth Alarm Premium. Het systeem is waterdicht en geschikt voor gebruik i.c.m. een halster of een singel. De geboortemelder heeft onbeperkt bereik en werkt met een GSM systeem dat geprogrammeerd kan worden op meerdere telefoonnummers, zowel een mobiele als een vaste telefoon.
Het paard krijgt de singel of het halster met de geboortemelder om. De geboortemelder stuurt vervolgens statusberichten via de SMS met o.a. het batterijniveau, de instellingen, het netwerkbereik en natuurlijk het aantal weeën welke aangeven dat de merrie gaat bevallen.
Omat er ook paarden zijn die slapen in dezelfde houding als tijdens de weeën, zitten er 2 verschillende standen op de geboortemelder:

• Instelling 1 is de standaardsituatie waarbij de zijdelingse houding alleen tijdens de weeën voorkomt.
• Instelling 2 is voor een kleine groep merries (ongeveer 15%) die slapen in dezelfde houding die ze tijdens de weeën aannemen.

Je huurt de geboortemelder voor een periode van minimaal één week. Deze week gaat in op het moment dat je de geboortemelder ontvangt of afhaalt. De geboortemelder wordt voorgeprogrammeerd, inclusief gebruiksaanwijzing en indien gewenst met singel geleverd. De geboortemelder wordt vanuit het hoofdkantoor in Drachten aan je verstuurt, maar kan ook worden afgehaald in de Outletshop in Drachten. Het is niet mogelijk om de geboortemelder in de Epplejeck Superstores af te halen of terug te brengen.

Huurprijzen > 1e week 50,- > Extra week 45,- > Borg 300,-
Voor meer info en reserveringen bel 088 35 35 353 of stuur een mail naar info@ej.nl.

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:08

yvonnedv schreef:
Geboortemelder
Het is mogelijk om bij Epplejeck een geboortemelder te huren. De geboortemelder is een zeer betrouwbaar systeem om de geboorte van een veulen aan te kondigen. Voor de verhuur wordt gebruik gemaakt van de Smart Birth Alarm Premium. Het systeem is waterdicht en geschikt voor gebruik i.c.m. een halster of een singel. De geboortemelder heeft onbeperkt bereik en werkt met een GSM systeem dat geprogrammeerd kan worden op meerdere telefoonnummers, zowel een mobiele als een vaste telefoon.
Het paard krijgt de singel of het halster met de geboortemelder om. De geboortemelder stuurt vervolgens statusberichten via de SMS met o.a. het batterijniveau, de instellingen, het netwerkbereik en natuurlijk het aantal weeën welke aangeven dat de merrie gaat bevallen.
Omat er ook paarden zijn die slapen in dezelfde houding als tijdens de weeën, zitten er 2 verschillende standen op de geboortemelder:

• Instelling 1 is de standaardsituatie waarbij de zijdelingse houding alleen tijdens de weeën voorkomt.
• Instelling 2 is voor een kleine groep merries (ongeveer 15%) die slapen in dezelfde houding die ze tijdens de weeën aannemen.

Je huurt de geboortemelder voor een periode van minimaal één week. Deze week gaat in op het moment dat je de geboortemelder ontvangt of afhaalt. De geboortemelder wordt voorgeprogrammeerd, inclusief gebruiksaanwijzing en indien gewenst met singel geleverd. De geboortemelder wordt vanuit het hoofdkantoor in Drachten aan je verstuurt, maar kan ook worden afgehaald in de Outletshop in Drachten. Het is niet mogelijk om de geboortemelder in de Epplejeck Superstores af te halen of terug te brengen.

Huurprijzen > 1e week 50,- > Extra week 45,- > Borg 300,-
Voor meer info en reserveringen bel 088 35 35 353 of stuur een mail naar info@ej.nl.

Hebben ze die ook voor mini's :D

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:10

Is het einlijk niet erg dat we al om 7 uur 's ochtends aan het kijken zijn of Iris al is bevallen/al bezig is?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:15

Browniee schreef:
Is het einlijk niet erg dat we al om 7 uur 's ochtends aan het kijken zijn of Iris al is bevallen/al bezig is?

:D

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:17

@browniee Nee hoor, dat hoort bij onze verslaving. Dat je tijdens een buitenrit aan een wild vreemde met een BB vraagt om bokt te checken op een mogelijk paasveulen. Dat is pas erg :o

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:18

Je hebt dat niet gedaan he...? :')

Sette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:36

LuckyBoy90 schreef:
@browniee Nee hoor, dat hoort bij onze verslaving. Dat je tijdens een buitenrit aan een wild vreemde met een BB vraagt om bokt te checken op een mogelijk paasveulen. Dat is pas erg :o

Geweldig :D

ik ga zo inpakken en moet ook afkicken, :P

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:43

Ik ga ook zo naar school.... 8uur beginnen, jippie...

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:46

Ik moet zeggen, dit is een goede plek om reclame te maken voor die geboorte melder :D

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:53

Pff echt nog steeds niet.. ben heel het pasen niet geweest en dacht, nu moet het toch wel!~maar nee hoor :P

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 08:04

oefff dit noem ik pas 'geduld hebben '