Eerste to-do-punt wanneer ik op mijn werk kom: kijken of die kleine er al uit... Maar ondertussen kletsen jullie hier gezellig het topic vol, terwijl Iris met haar dikke buik leuk blijft rondlopen...
Hmmm.. Nog steeds geen Iris Babe.. Ze houd denk ik niet van kleine veulies. ik denk dat ze liever een puberveulie uitpoept
Abba Gefeliciteerd... Ze hier een foto neer dan kan Iris zien hoe leuk kleine veulies zijn, dan kan ze vast niet meer wachten..
Pluizebolpum
Geplaatst: 28-03-12 09:03
Misschien wacht ze tot ie groot is, hoeft ze dat gefrummel aan haar tietjes ook niet meer.
Abba, gefeliciteerd! Zou je jouw merries niet even met Iris kunnen laten praten, dat dat écht wel kan, en hoe of dat dat moet, een veulen eruit gooien?
Bassenqua
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 09:05
abba, je 2de veulen is geboren? SCHAAM JE!!!!!!
Nee hoor, gefeliciteerd, harstikke goed dat dit ook goed gegaan is!
DesireeK, je zou het haast gaan denken, iris slaat de babytijd over en begint gelijk aan een puber!
mioux, 145 pagina;s is nog niet genoeg voor Iris, ze wil écht een 3de topic volgens mij
CupCakes, is niet toegestaan hier, voor jezelf houden..hoe verzint ze het!
Pluizebolpum, als ze zolang wacht tot het veulen niet meer hoeft te drinken...dat gaat er raar uit zien.
Pfff, gelijk pc weer aan, kijken of er een veulen is! Staat er met koeienletters bovenaan gefeliciteerd, ik gelijk doorscrollen op zoek naar een foto. Maar kon niks vinden, maar even terug gelezen en toen zag ik dat er geen veulen was Zo eerst ff naar mijn paardje, als ik terugkom Iris heb je het veulen wel eruit he!