quintusgl schreef:Yep.....misschien raakt D onder de indruk Marije, is dat Diana die bij je is? Dat is helmaal goed.....en ontstopper en Diana in de buurt!Dana toch? Zij is toch elk jaar de paardenfluisteraar annex joker van het spel?
arme Dynamic...ga je zo de wereld over Ze heeft echt een flinke buik Marije!Ik vond Amy vanavond ook erg onrustig!
moet eigenlijk van mezelf naar bed, maar vind het veel te leuk...moet nog steeds giechelen om de ontstopper
*ligt ook in een scheur*eigenlijk moet ik ook op bed. Had manlief beloofd niet zo laat op bed te gaanMaar als er wat gebeurd en ik mis het...Als het veulen vandaag geboren word is het een Valentijnsveulen
misschien....worden het er wel 2! Dat zou helemaal leuk zijn!Is het niet zo dat je bij mini's iets van de papa en mama in de naam moet verwerken? Ik weet het niet zeker hoor, ben niet zo thuis in de mini's.
Nou 2 valentijns veulens zou wel leuk zijn met de namen Maar we gaan er hier vanuit dat ze alle 3 pas 29 februari bevallen En Dana is hier idd!
MarijeR schreef:Ja gelukkig wel anders zou het wachten wel heel lang duren 3 Schrikkelbaby's is ook best leuk! Toch bijzondere datum!
dan blijven ze wel heel erg jong en fruitig Zo, ik ga afsluiten. Succes met staren allemaal en Marije, ik hoop voor je dat er vannacht iets komt! (ik wed meer op Amy dan Drama eigenlijk...)doei!