Ik meld me even,ik ben thuis,duurde even maar gaat nu hopelijk de goede kant op. Ik ben kapot,ben al vanaf 18.30 bezig met haar. Ze heeft inspuiting gehad en erna nog ene keer extra pijnstilling,ik had vervangend dierenarts,zeg ik doodleuk toen ik hem aan de telefoon kreeg,jou wil ik niet ik heb wel 10 keer mijn excuses aangeboden......ik bedoelde dus oh chips mijn eigen vertrouwde da is er niet,die heb ik overigens vanavond nog wel even prive gebeld om te overleggen.... Nu kan ik er wel hard om lachen,hij gelukkig ook....en als t nodig is bel ik hem vannacht nog een keer zijn bed uit ook....
Bedankt voor t meeleven,...en Ger bedankt voor t neerzetten
Twinklestar
Geplaatst: 13-03-12 23:36
Oef...........schrikken zeg !
Die dierenarts zal wel gedacht hebben .
Maar gaat het nou weer een beetje met haar dan ? Was ze verstopt?
Bassenqua
Geplaatst: 13-03-12 23:45
VERDORIE...maar gelukkig ook alweer wat beter nieuws je hebt haar wel thuis Sandra ? Mooi weet die DA gelijk wie je bent, hopen dat het niet nodig is om hem uit bed te bellen....ok ze is dus thuis. Hoe houdt ze zich nu?
ProudOfPride
Geplaatst: 13-03-12 23:47
Arme Kaylee... En een dikke knuf voor San! Gelukkig dat het nu iets beter gaat..... Hopelijk idd hoef je vannacht niet te bellen.
jolandje
Geplaatst: 13-03-12 23:49
pfff, gelukkig wel thuis he, ik denk niet dat jij veel slaapt vannacht
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-12 23:52
Ja ze is thuis,dit is hetzelfde als vorige keer toen ze naar de kliniek moest. Ze had krampkoliek?maar ik denk dat het ook wederom te maken heeft met eisprong/hengstigheid. Iig heeft ze straks met veel moeite iets gemest,ik heb van alles gedaan,buik gemasseerd,die kei en keihard was en waar ze woest om werd en veel gestapt en haar even in t donker mee naar buiten voor t hek heen en weer gedraafd.Buiten inspuiting da,colosan,parafine etc...
Ja die man vergeet menooit meer en ook niet hoe eigenwijs ik ben. Ik ken toch zeker mijn eigen paardje het beste....
Ze staat nu t weinige wat nog in stal ligt,op te vreten zie ik.....ik heb haar binnen gezet om haar in d egaten te houden. Ik ga maar even zo een warme douche nemen,ben verkleumd en iets van slaap proberen te pakken en hopen dat ze er nu goed doorheen rolt.... ik kijk vannacht op de cam en ik kan terug kijken dat scheelt....
Happinez
Geplaatst: 13-03-12 23:54
voor Kay en mijn zuid hollandse buren.
Twinklestar
Geplaatst: 13-03-12 23:59
Sterkte hoor, klinkt niet zo fijn. Ik hoop dat ze lekker slaapt vannacht, en jij ook. .
En jij kent haar het beste, daar komt die dierenarts nog wel achter .
He bah, wat een naar nieuws! Als een iemand Kaylee goed kent ben jij het! Jullie kunnen lezen en schrijven met elkaar.
Wat die da betreft, ik begrijp je helemaal, ik wil ook altijd mn eigen! Sterkte en ik hoop dat ze er door komt! (Je zei al dat ze een beetje chago was de laatste dagen)
jolandje
Geplaatst: 14-03-12 09:45
san, hoe is je meisje de nacht doorgekomen?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 09:49
Goedemorgen
Kaylee lijkt de nacht goed te zijn doorgekomen,ik heb veel gekeken vannacht en weinig geslapen,begin van de nacht dacht ik dat ik weer terug moest,maar ze lag toch rustig en erna zag ik een voebak door de kucht vliegen,dan wordt ze weer een beetje zichzelf Mar zelfs op cam vind ik haar buik dik ogen.
Ik wilde maar dat ik goudvissen had genomen ooit,die kunnen je vast niet zoveel raken als deze monsters....
Ik ga er zo heen als ik genoeg wakkerwordkoffie op heb ik laat straks nog wat weten.
Oh ja wat gister zo byzonder was,ik sta in alle stress op die da te wachten,staat er een ree naar me te kijken op paar meter afstand
Twinklestar
Geplaatst: 14-03-12 09:53
Goeiemorgen San !
Gelukkig knapt ze weer wat op .
En goudvissen ?..........weet je wel hoeveel werk zo'n vijver is ? ........en dan de reigers .
Wat bijzonder zeg, die ree.
Bel je zo effe...........
Bassenqua
Geplaatst: 14-03-12 09:54
Fijn dat ze de nacht goed door gekomen is San, en vliegende voerbakken, altijd een goed teken. Ben benieuwd hoe ze zich gedraagt als je erdadelijk weer bent, sterkte Gaaf hé als de reeen zo dichtbij blijven staan?
Twinklestar
Geplaatst: 14-03-12 10:21
Realiseer me net dat we hier van 10.00 tot 13.00 zonder stroom zitten, had kaartje in de bus gehad .
Dus als ik niet reageer ben ik even iets "nuttigs "aan het doen ( strijken kan gelukkig niet dan )
Gelukkig positief nieuws, wat een zorgen heb je dan toch hé, als ze wat mankeren, ik leef helemaal met je mee
ProudOfPride
Geplaatst: 14-03-12 12:06
Poeh, gelukkig is ze de nacht goed doorgekomen! Vliegende voerbakken is altijd goed hihi. Hier wordt ook helemaal meegeleefd hoor, zelfs m'n moeder vroeg elk kwartier 'Gaat het al beter met Kaylee?'...
Wel speciaal dat die ree daar zo bleef staan kijken!
Pff, schrok me rot gelukkig is Kaylee goed de nacht door gekomen en heb je een beetje slaap kunnen bevatten. Hoe is de situatie nu? Gaat alles goed met de knappe dame?
Wat gaaf van die ree zeg, altijd weer bijzonder die dieren.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 18:42
Wat een lieve meelevers zijn jullie van mij.
Kaylee gaat redelijk,ik vind haar buik nog wel opgezet,ze is nog niet de Kaylee,maar ze eet en smijt met voerbakken dus dat is gunstig. Pepper had het ook zwaar,die moest omdat hij nacht alleen stond ook zielig zijn,normaal kwam dan ook de da,maar ik weet nu dat hij gewoon super gevoelig is en van slag met veranderingen
Ga vanavond bijlezen,sta nu te koken en eigenlijk zit er even doorheen
Ik had nog zoveel willen doen,ik krijg morgen hoog bezoek
Bassenqua
Geplaatst: 14-03-12 19:42
Twinklestar schreef:
mini1970 schreef:
Kitty is verliiiieeeffdd nananaana
Bijna.............bijna.........
jolandje
Geplaatst: 14-03-12 20:02
hoog bezoek san, wie??? kitty? komt ze cheveyo ophalen?