Hij is super gaaf!! Enorm luxe ook zo te zien!! En hij lijkt flink aan de maat voor zo´n kleine papa.
Ik vind hem geweldig!!
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 10:22
Hij is ook flink aan de maat maar dat vindt ik niet erg Volgens mij heeft hij blauwe ogen maar ga hem zo even goed gekijken
_Angelique
Geplaatst: 04-05-11 10:23
Een bonte, mooi hoor!! Hij ziet er toch echt "af" uit hoor!! En idd aan de maat. Ja, Elien, als Sap dit ziet........ Wat een stress bij jou Mariska Straks lach je erom
sandra3235
Geplaatst: 04-05-11 10:24
supersuper,wat is hij luxe Wow,geef mij ook zo'n verrassingspakketje
Ik ben benieuwd naar zijn oogies,...zo te zien roze randjes,..en bont,... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
Manda
Geplaatst: 04-05-11 10:26
Hele lichte ogen zou toch meer op perlino duiden toch
Ik hou ook wel van flink aan de maat!
Thalyta lijkt trouwens echt heel erg veel op Clever van deze foto´s! En Clever lijkt nu al even groot als Thalyta en die moet nog 2 worden (Anke denkt dat hij al rond de 1,06 zit, krijgt een mooie maat voor de appaloosafokkerij dus!)
Jep Perlino/Smokeycream-bont lijkt mij! Wat een knapperd!
Tosadog
Geplaatst: 04-05-11 11:31
WAUW Maris die is gaaaf zeg! Wat een mooi ding. Errug luxe en die kleur maakt het helemaal af!! Sorry maar ik moest zo lachen om de opmerking van de buurman: gefeliciteerd he met je veulen! Uhhh..waarom feliciteert ie me??
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 11:56
Inderdaad als sap dit ziet maar weet niet of hij te koop komt vindt het zelf stiekum toch ook wel erggg leuk Weet het Angelique straks lach ik er om maar voor nu is het even stressen. Heb zojuist wel de veearts even gebeld om alles na te kijken.
San hij is inderdaad super luxe dat Thalytha en Showman er dat van gemaakt hebben. Dat overtreft al mijn verwachtingen vindt hem zo gaaf Misschien verrast Caramel ons nog wel met zo'n plaatje. Ja San hij heeft roze randjes om zijn oogjes ga zo even foto's laten zien.
Anna ik ben fan van kleine en grote paardjes maar wordt stiekum steeds meer fan van grote maat. Ik vindt die 2 ook op de laatste foto van Clever veel op elkaar lijken ben benieuwd als ik hem weer ene keer zie hou hij is uit gegroeid en hij zal wel groot zijn maar dat is alleen maar leuk toch?
Linda ik zal nog wat foto's zo plaatsen hoor graag wat voor kleur je denkt dat het is!
Mariska ja stond echt raar te kijken toen hij aan de deur was in pyjama Maar ben blij dat ze toch maar gekomen zijn om me te waarschuwen. Hij heeft inderdaad echt de wauw factor al zeg ik het van mijn eigen veulen
Oei wat is ie moooooooiiiiii Gefeliciteerd Mariska
jolandje
Geplaatst: 04-05-11 12:03
wow, maris gefeliciteerd zeg, wat een mooi manneke heel gaaf kleurtje ook, wat een verrassing , kan me voorstellen dat je diep onder de indruk bent
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 12:07
Hier de foto van een kant van zijn oogje andere kant is net zo
Maaike bedankt!
Jolanda ook bedankt ja ben er erg bedust van en moet alles nog even laten bekomen.
sandra3235
Geplaatst: 04-05-11 12:11
Dat wordt testen Mariska,...hij is echt gaaf. Alles goed nu verder???
Hmm als Caramel zo'n meisjesvorm krijgt,..weet ik niet of je die terug krijgt hoor......
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 12:14
Testen op kleur bedoel je?? Zoals het er nu naar uit ziet is alles goed vanmiddag komt veearts voor check. De navelstreng heb ik nu ook afgeknipt dus dat is ook weer klaar Sanne is er nu die houd ze een beetje in de gaten mijn kids zijn erg druk en krijgen ze geen rust. Ach ja dan willen we wel ruilen hoor voor Imala doe ik niet moeilijk over
jolandje
Geplaatst: 04-05-11 12:23
haha ruilen met imala, slimmerik wat een prachtig oogje, helemaal mijn smaak
Tosadog
Geplaatst: 04-05-11 12:29
jeetje wat een luxe ding zeg, lijken me toch blauwe ogen?
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 12:40
Jolanda dat moet je gewoon slim aan pakken. Als zei gek is van mijn veulen en ik van die van haar ruilen we toch!!! Ik vindt het oogje ook heel erg mooi, ben helemaal verlieft
Mariska denk inderdaad dat het blauwe ogen zijn. Maar heb niet eerder deze prachtige ogen gezien
stal_HD
Geplaatst: 04-05-11 12:41
gefeliciteerd mariska. en idd een dubbel verdunde. kleur kan ik niet bepalen zal je vast moeten testen. wel een luxe dingetje hoor.
Talytha wilde je gewoon het waken besparen.
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 13:21
Mathilde ja wat voor kleur het is zien we wel! Is wel fijn dat thalytha mij het waken wilde besparen Slaap toch al niet al te goed nu de jongste heeft namelijk waterpokken.
Heb het even nageteld ze was dus vandaag 312 dagen vanaf laatste dekdatum. Had het dus totaal nog niet verwacht dat het al zou komen. Maar gelukkig is alles goed gegaan en kunnen we nu gaan genieten van de prachtige veulens. Caramel die zal bij Sandra en Rene gaan bevallen maar we leven ontzettend met ze mee. En hopen daar ook op een prachtig en vooral levend veulen.
melanie_h
Geplaatst: 04-05-11 14:02
GEFELICITEERD Wat eenverrassing zeg. Maar wel een mooie verrassing
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-11 14:35
Bedankt Melanie, was zeker een verrassing maar wel een leuke verrassing. Veearts is geweest alles was goed vooral omdat hij nog zo prematuur is wilde ik hem even na gekeken hebben dat alles wel goed met hem was. Hij drinkt en heeft gepoept dus alles lijkt goed tot zover.
Verschil tussen cremello/perlino/smoeky cream is eigenlijk alleen echt aan te tonen met testen, maar cremello is meestal wat witter. Hij ziet er wel perlino-erig uit.