Bedankt voor al die reacties! Wat is het topic veel bekeken he
Vandaag is Lola 322 dagen drachtig. Ze zit ons lekker te foppen met dat vocht uit de uier en dat onrustige gedrag af en toe
. Vandaag is ze rustig en er is na die ene keer niks meer uit de uier gekomen
.
Jenny21 schreef:Lola, ligt nu heerlijk plat

Alarm zal nu wel rinkelen

Inderdaad
. Maar dat was dus al om 6:30. Daarvoor is het maar 1x afgegaan. Dus een hele rustige nacht qua alarmen, heel anders als die nacht ervoor toen het minstens 20x afging...
Nicoletje92 schreef:Het hoogste dat ik meegemaakt heb was 41 kijkers

zou me aangestaard voelen denk ik, vandaar dat ze het niet wil

Toen de webcam net online was hadden we die avond iets van 70 kijkers
. Eergister toen die druppel uit haar uier kwam inderdaad savonds rond de 40 kijkers. En ook mensen uit het buitenland die toevallig zien dat er zoveel kijkers zijn komen dan even langs. Echt grappig, ik moest in het begin wel even wennen dat er zoveel mensen meekeken, maar nu vind ik het al bijna gewoon, ik zet hem wel soms uit als ik bezig ga in stal
.
Pepper1 schreef:ze ligt nu toch al een tijdje languit...
En ze is tonnetjerond... de arme...
Dat heb ik dus helemaal gemist, het alarm is niet afgegaan, dus ik neem aan dat ze niet helemaal volledig plat lag. Als ze overdag plat ligt mag er wel een smsje naar mij
.
Ik heb helaas geen update, uierfoto is nog niet nodig want veel is die niet veranderd, die zit al een tijd best vol dus heel veel zal er ook niet bijkunnen misschien?
Ze is lekker aan het zonnen buiten. Het is heerlijk weer. Ik laat haar ook zolang mogelijk buiten savonds als het zulk lekker weer is, dus ze zal dan misschien pas rond 21 a 22 binnen komen (saai he
).
Ziet iemand wat bijzonders aan deze foto???