Jaa gaat super. Ze word steeds liever weet al heel goed wanneer ze biks krijgt. Staat ze daar voor haar bakje. Halster om en af gaat heel goed. Ook haar lichaam aanraken.
Voor nu oefenen met het mee lopen en vast zetten. Daarna de hoeven.
@Sarah_Fons: ahh ik blijf Jack altijd zo'n aandoenlijk en schattig mannetje vinden! Wat is zijn verwachte stokmaat?
@Janinevv: goed dat het beter gaat intussen en ze ook lekker kan rondkijken nu die bovenste pallet weg is!
Hier heb ik nog een extra gymbal gescoord. Had er al ééntje bij de Action voor €7,99 gescoord, maar zag van de week bij Kruidvat ook liggen voor €5,99 per stuk. Ze waren ook nog eens koppelverkoop dus heb hem met korting maar €3 betaald. Hij kan weer wat verder qua speelgoed
pradadaan
Geplaatst: 09-09-18 20:16
Sarah_Fons schreef:
Haha leuk pradadaan! Nacho is al wel groter, niet? Ook hele lieve collage!
Ja Nacho is een stukje groter. Ik heb hem gister gemeten (op 12 weken dus) en hij is momenteel 1,25
Ik ben sinds mijn verjaardag (21 augustus) trotse eigenaar van deze knappe jongen
Op papier noemt hij Hugo, maar ik noem hem Hugi :p
Hij is een ijslands paardje, geboren op 14 juli 2018. Hij staat nu nog bij zijn mama op een uur en 40 min rijden van mij, dus ik zie hem niet zo vaak jammer genoeg
Wat vinden jullie van hem??
AnimalFriend
Geplaatst: 10-09-18 16:42
Welkom en nog gefeliciteerd met je verjaardag! Dat is wel het leukste cadeau wat je kan krijgen
elisedcl
Geplaatst: 10-09-18 16:43
AnimalFriend schreef:
Welkom en nog gefeliciteerd met je verjaardag! Dat is wel het leukste cadeau wat je kan krijgen
Dankje! Nuja heb hem niet gekregen, helemaal zef betaald Ik heb voor mijn eigen dus een verjaardagscadeautje gekocht
Anoniem
Geplaatst: 10-09-18 17:48
Sarah, super lieve foto's.
Janine, wat leuk zo dat hoofdje erdoorheen. En gelukkig gaat het steeds beter.
Pradadaan, wat een verschil al, gaat zo snel!
Welkom Elisedcl, en gefeliciteerd! Wat een schatje. Wanneer komt hij jouw kant op?
Ja hij is echt veel gegroeid vergeleken met de vorige keer dat we er waren. Zijn vader en moeder zijn allebei ongeveer 1.47/1.48, ben benieuwd wat hij gaat doen.
Zo naast zijn moeder is hij ook al redelijk groot.