Mag ik een vertaling van de naam: zij/hij die de uitgang niet kan vinden of hij/zij die geen respect voor zijn/haar moeder heeft Hoop dat t veulen snel komt. Niet eens voor ons als fans maar meer voor Iris en haar personeel! enne doe mij maar een wit wijntje aub.... de curryworsten liggen nog in de koelbox, help jezelf
_Jody_
Geplaatst: 27-03-12 22:20
*komt ook om het hoekje spieken* Al vanaf deel 1 een stille meelezer en komt ook gezellig aan het kampvuurtje zitten met een mok chocolademelk
Ik ben stokbrood aan het bakken, niet van het vuur maar toch! voor de liefhebbers ook nog worstenbroodjes! Iris, schiet nou eens op! ik raak ongeduldig.. na anderhalf topic te volgen..
Nou ik heb het spul net binnen gezet en ik durf het haast niet meer te zeggen maar alles nog hetzelfde Wat een muts is het toch.
Ik heb net wel alleen haar tietjes kunnen voelen Jack is weer werken en vind dat toch wel vervelend, wil graag even voelen als ze binnen komt, ze stond zo lekker met haar muesli te neuzelen dat ik het gewoon geprobeerd heb, staart zwiepen, 1 achterbeen kwam voorzichtig omhoog als waarschuwing en toen heb ik een beetje gemopperd dat ze niet moet zeuren, ze weet nu wat het is en toen was het ok. Ze leert ontzettend snel de laatste tijd
Ik hoop dat jullie nog genoeg hout hebben voor de nacht, ben er weer bang voor
Mah, met al dat eten en drinken dat hier langskomt gaat dat ons bijna wel lukken. *gaat op zoek naar iets eetbaars in keukenkastjes voor op kampvuur* Misschien wat kip die leuk licht geeft in het donker ? [LZP] Fluorescerende kipfilet ?!
Sparky10
Geplaatst: 27-03-12 23:22
oww iris dat word weer een nacht bikkelen hier bij het vuurtje.. maareh graag voor het weekend irirs dan kan er een spat regen vallen en daar hou ik nie van hoor
wat goed dat ze tietjes voelen toeliet!! das raar jij doet tietjes voelen wij piemel koelen hihi een jaarling op stal ispad gecastereeerd vandaar maar lijkt wel een 18+ topic zo haha
stookt het vuurtje nog een beetje op en zet een kopje thee voor alle slapers Goedemorgen allemaal... beschuitje? ik denk dat de muisjes nog even in het keukenkastje mogen blijven staan. Ik ga werken, ruimen jullie hier een beetje op dan zie ik jullie vanavond weer.