SteffiiY schreef:Moon schreef:Nah, ik opende het topic en zag gefeliciteerd staan.
Ik dacht: JEeee eindelijk! maar helaas
Geen veulentje..
Ik had precies hetzelfde
+1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoop dat t veulen snel komt. Niet eens voor ons als fans maar meer voor Iris en haar personeel!
 Hoop dat t veulen snel komt. Niet eens voor ons als fans maar meer voor Iris en haar personeel! 

Iris, schiet nou eens op! ik raak ongeduldig.. na anderhalf topic te volgen..
 Iris, schiet nou eens op! ik raak ongeduldig.. na anderhalf topic te volgen..                                                         

Wat een muts is het toch.
  Wat een muts is het toch. Jack is weer werken en vind dat toch wel vervelend, wil graag even voelen als ze binnen komt, ze stond zo lekker met haar muesli te neuzelen dat ik het gewoon geprobeerd heb, staart zwiepen, 1 achterbeen kwam voorzichtig omhoog als waarschuwing en toen heb ik een beetje gemopperd dat ze niet moet zeuren, ze weet nu wat het is en toen was het ok. Ze leert ontzettend snel de laatste tijd
  Jack is weer werken en vind dat toch wel vervelend, wil graag even voelen als ze binnen komt, ze stond zo lekker met haar muesli te neuzelen dat ik het gewoon geprobeerd heb, staart zwiepen, 1 achterbeen kwam voorzichtig omhoog als waarschuwing en toen heb ik een beetje gemopperd dat ze niet moet zeuren, ze weet nu wat het is en toen was het ok. Ze leert ontzettend snel de laatste tijd  

? [LZP] Fluorescerende kipfilet ?!
 ? [LZP] Fluorescerende kipfilet ?!                                                         

stookt het vuurtje nog een beetje op en zet een kopje thee voor alle slapers
  stookt het vuurtje nog een beetje op en zet een kopje thee voor alle slapers