Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nou de eerste stappen zijn gezet, zo te zien
. Al onze bollen die we geplant hadden zijn opgegeten zodra ze boven de grond kwamen en ons prachtig gingo biloba boompje hebben we net optijd kunnen redden want nijn had al een gat in de stam geknaagd en als we het niet hadden gezien was die boom nu al omgevallen. Nijn is dus een regelrechte sloper
. Het valt me mee dat ze nog niet is gaan graven, dat deed ze twee maanden geleden wel, elke dag was ik holen aan het dichtgooien. Maar genoten heeft ze afgelopen maanden zeker! En tegen herfst / winter mag ze weer mooi de tuin onveilig komen maken.
. Ik denk dat ze binnenkort naar de boerderij gaat, dat is voor haar het leukst gezien het grote goed omheinde dierenweitje en haar zus is daar ook, hopelijk klikt het weer.

en vind het zo spannend
. Toen de dierenarts hier was vroeg ik of hij het wilde laten zien maar die zei dat dat lang niet altijd goed te voelen is.
.
. Wij hadden de melk getest en die wees wel uit dat ze ging bevallen en inderdaad de namiddag ervoor een druppende uier en 's nachts is Balte dan geboren.
.