Ik wandel niet met ze Ja naar t land en naar stal!
AnimalFriend
Geplaatst: 06-09-18 17:16
Ja ik had eigenlijk ook verwacht pas na een paar maanden te gaan wandelen, maar hij vindt het zo leuk iets te ondernemen dat ik dacht, waarom niet. Ondanks dat hij het nog best spannend vindt af en toe wil ie na een wandelingetje meestal niet terug de paddock in
AnimalFriend, wat leuk! Ook dat hij het zelf zo leuk vindt!
alicelover
Geplaatst: 06-09-18 18:15
Pino, die van jou groeit ook mooi.
Ah wat een lieve foto Sarah_fons
Stoere Guusje. Al heel wat bos kilometers in de benen.
Cio, hier wandelen we ook niet hoor. Af en toe stukje door de wei om te herhalen, maar verder niet. Wel is hij nadat ik mama had gereden gisteren na haar onder de douche geweest.
Anoniem
Geplaatst: 06-09-18 18:32
Zo leuk al die veulens met de ballen! Zal zo ook even reageren in je topic Cioccolato.
- AnimalFriend, wat schattig met de deken op, en wat is hij braaf dat hij alles allemaal goedvindt.
- Sarah_Fons, wat balen dat hij zo'n last heeft van diarree. Hopelijk gaat het gauw over.
- Pradadaan, ik denk dat Nacho wel een goede kans maakt met de veulenverkiezing! Hij is nu al populair. (En knap)
- Billionache, wat braaf met het halster en het meelopen. En fijn dat het probleem met het chippen is opgelost. Zal wel wat zorgen schelen.
- Kayleigh, wat fijn dat de reis goed is gegaan!
- Kimsel, die is groot inderdaad! Wat al gezegd werd, echt een paardje al zo.
- Pino96, wat een knapperd!
Zag dat de paardencollecties ook geshowd werden, dit is mijn andere paard.
Verder las dat een aantal de groeicurve bijhouden, ik doe het niet en ga het ook niet doen. Nu staat hij nog wat verder van huis en straks staat hij in de opfok. Als ik wat meer met hem ga doen ga ik hem sowieso wel meten, ben benieuwd hoe groot hij wordt.
En aanstaande maandag gaan we eindelijk weer bij Pablo kijken! Daarna nog even kijken of we tussendoor nog een keer gaan of dat we dan wachten tot hij komt.
AnimalFriend
Geplaatst: 06-09-18 19:55
Wat een knappe fjord! Ik hou niet zo van fjorden maar die van jouw vind ik wel gaaf Stoer ook dat je crosst, dat is niet voor mij weg gelegd Veel plezier maandag!!
billionache
Geplaatst: 06-09-18 20:32
Bijlezennnn
@Cioccolato: Ahh thanks! Ja vond het ook wel een gaaf kleurtje. Dacht eerst dat het misschien te knullig zou zijn met die hartjes maar toen die hem om had vond ik het wel tof staan! En die foto’s van Billie met de bal heerlijk! Snap helemaal dat je krom hebt gelegen haha.
@Kayleigh: Super dat de verhuis zo goed ging en hij meteen thuis was in de opfok scheelt ook al een hoop stress!
@alicelover: thanks! Ja wat een buffel is het inderdaad he als ik foto’s kijk vind ik het ook echt al geen baby meer, maar steeds meer een echt paardje haha.
@Nynkster: halster is van Krämer! Zit inderdaad zoveel verschil in maten tussen verschillende merken Tof dat je de resultaten binnen hebt. Ik snap weinig van kleurtesten maar ik vind het wel heel interessant allemaal!
@San_ner: zo dat is ook een tof halster met die bloemetjes! En een gave fjord heb je, leuk dat je ook crosst, zie je niet vaak (hier in België bijna nooit eigenlijk)
@Kimsel94: zoooo wat een dame is Nexx al! Vond haar op de vorige foto al echt groot ogen maar zo naast de merrie valt het inderdaad extra op. Ze is wel gaaf
@Janinevv: goed dat het beter gaat met Tjitske! Heeft ze al een maatje of wachten jullie daar nog wat mee?
@Pino96: die van jou is ook flink gegroeid zeg! Lijkt nu echt zwartbont te gaan worden toch?
@Sarah_Fons: lieve foto hij vindt het allemaal inderdaad helemaal prima zo te zien. Kindproof is die in elk geval
@Animalfriend: Ahh Guus ook al een hele vent! Ik kijk ook uit naar de wandelingetjes
Ik heb zelf 3 instagrams een persoonlijke, een voor mijn fotografie en ééntje speciaal voor de foto’s van Regreso: @regreso.as is mijn gebruikersnaam daarvoor.
En ik heb de camera-foto's binnen van de fokster. Hij is zo leukkkkk
Ik moet snel 1 voor Billie kopen want zijn hoofd groeit als kool.... Wat erg. Shoppen.
Anoniem
Geplaatst: 07-09-18 09:06
Billionache, wat een schattig halster.
Bedankt allemaal! Crossen is echt zijn favoriete ding. Ik heb ze voor dit jaar moeten afmelden omdat hij in gedrag laatst een periode was omgeslagen, een aantal paniekaanvallen. Hij gaat nu weer goed. Dat is ook de reden dat ik een veulen heb gekocht. Vie (de Fjord) wordt wat ouder en als die met pensioen gaat kan Pablo hem gaan opvolgen.
Animalfriend, wat een lieve foto! Leuk dat jullie elkaar zo vertrouwen . Het is ook echt wel een knapperd Billionache, ik weet dat dit al gezegt is: maar wat een super leuk halster! En natuurlijk is je paard ook schitterend
Pino96
Geplaatst: 07-09-18 14:11
Billionache, ik blijf het zeggen: wat is ie leuk!! Ik vind jouw veulen zoo'n sprekend hoofdje hebben En klopt, die van mij gaat richting zwartbont, maar.. you never know. Ik hoop het wel!
Sarah_Fons
Geplaatst: 08-09-18 15:37
Net een bezoekje gebracht bij Jack
We zijn een stukje alleen zonder mama gaan wandelen, wat hij superflink deed! Af en toe een hinnikje over en weer, maar dat was het dan
Ook heeft hij voor de eerste keer wat korrels gegeten. Dat kreeg hij voordien nog niet, maar helpt hopelijk wat met zijn spijsvertering en de diarree. Hij is nog niet overtuigd dat de korrels lekker zijn, maar dat komt hopelijk snel wel. Hij heeft toch een paar happen genomen, dus dat is een goed begin We zagen vandaag ook dat hij wat mestballetjes gemest had ipv diarree, dus hopelijk blijft het de goeie kant uit gaan!
Daarna was hij erg moe en was het tijd voor een dutje. Wat hij weer eeeerg charmant deed De smurrie naast zijn mond is trouwens van de probiotica die hij nog krijgt tegen zijn diarree