Veulens 2018 Klets&foto topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: Veulens 2018 Klets&foto topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 16:26

Ziet er mooi uit pino!

Haha die foto, geweldig. VInd t ook allemaal wel prima zo te zien!

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 16:27

Ja qua vertrouwen heeft hij daar al een voorsprong meegekregen :D

Pino96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 16:36

Hahaha Sarah, geweldig, die foto! Kijk ‘m liggen dan.
Die van mij is een Paint horse

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 16:56

Ah ik dacht het al, Pino :) De mijne ook! :D

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:10

Die foto is echt te cute Sarah_Fons <3

Wat wordt hij knap Pino!!

Guusje en ik hebben ondertussen al heel wat kilometers afgelegd, hij doet het zo braaf :+:
Afbeelding

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:11

Wat leuk!

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:13

Zo fijn AnimalFriend! Ik kijk er ook al naar uit te kunnen gaan wandelen wanneer hij hier is en wat gewend is s :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:14

Ik wandel niet met ze :=
Ja naar t land en naar stal!

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:16

Ja ik had eigenlijk ook verwacht pas na een paar maanden te gaan wandelen, maar hij vindt het zo leuk iets te ondernemen dat ik dacht, waarom niet. Ondanks dat hij het nog best spannend vindt af en toe wil ie na een wandelingetje meestal niet terug de paddock in :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:14

AnimalFriend, wat leuk! Ook dat hij het zelf zo leuk vindt! <3

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:15

Pino, die van jou groeit ook mooi.

Ah wat een lieve foto Sarah_fons

Stoere Guusje. Al heel wat bos kilometers in de benen.

Cio, hier wandelen we ook niet hoor. Af en toe stukje door de wei om te herhalen, maar verder niet. Wel is hij nadat ik mama had gereden gisteren na haar onder de douche geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:32

Zo leuk al die veulens met de ballen! :)) Zal zo ook even reageren in je topic Cioccolato.

- AnimalFriend, wat schattig met de deken op, en wat is hij braaf dat hij alles allemaal goedvindt. :)

- Sarah_Fons, wat balen dat hij zo'n last heeft van diarree. Hopelijk gaat het gauw over.

- Pradadaan, ik denk dat Nacho wel een goede kans maakt met de veulenverkiezing! Hij is nu al populair. (En knap)

- Billionache, wat braaf met het halster en het meelopen. En fijn dat het probleem met het chippen is opgelost. Zal wel wat zorgen schelen.

- Kayleigh, wat fijn dat de reis goed is gegaan!

- Kimsel, die is groot inderdaad! Wat al gezegd werd, echt een paardje al zo.

- Pino96, wat een knapperd!

Zag dat de paardencollecties ook geshowd werden, dit is mijn andere paard. <3
Afbeelding

Afbeelding

Verder las dat een aantal de groeicurve bijhouden, ik doe het niet en ga het ook niet doen. Nu staat hij nog wat verder van huis en straks staat hij in de opfok. Als ik wat meer met hem ga doen ga ik hem sowieso wel meten, ben benieuwd hoe groot hij wordt. :j

En aanstaande maandag gaan we eindelijk weer bij Pablo kijken! Daarna nog even kijken of we tussendoor nog een keer gaan of dat we dan wachten tot hij komt. :)

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:55

Wat een knappe fjord! Ik hou niet zo van fjorden maar die van jouw vind ik wel gaaf :D Stoer ook dat je crosst, dat is niet voor mij weg gelegd :+ Veel plezier maandag!!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:32

Bijlezennnn :D

@Cioccolato: Ahh thanks! Ja vond het ook wel een gaaf kleurtje. Dacht eerst dat het misschien te knullig zou zijn met die hartjes maar toen die hem om had vond ik het wel tof staan! En die foto’s van Billie met de bal _O- heerlijk! Snap helemaal dat je krom hebt gelegen haha.

@Kayleigh: Super dat de verhuis zo goed ging en hij meteen thuis was in de opfok :D scheelt ook al een hoop stress!

@alicelover: thanks! Ja wat een buffel is het inderdaad he :D als ik foto’s kijk vind ik het ook echt al geen baby meer, maar steeds meer een echt paardje haha.

@Nynkster: halster is van Krämer! Zit inderdaad zoveel verschil in maten tussen verschillende merken := Tof dat je de resultaten binnen hebt. Ik snap weinig van kleurtesten maar ik vind het wel heel interessant allemaal!

@San_ner: zo dat is ook een tof halster met die bloemetjes! En een gave fjord heb je, leuk dat je ook crosst, zie je niet vaak (hier in België bijna nooit eigenlijk)

@Kimsel94: zoooo wat een dame is Nexx al! Vond haar op de vorige foto al echt groot ogen maar zo naast de merrie valt het inderdaad extra op. Ze is wel gaaf :D

@Janinevv: goed dat het beter gaat met Tjitske! Heeft ze al een maatje of wachten jullie daar nog wat mee?

@Pino96: die van jou is ook flink gegroeid zeg! Lijkt nu echt zwartbont te gaan worden toch?

@Sarah_Fons: lieve foto <3 hij vindt het allemaal inderdaad helemaal prima zo te zien. Kindproof is die in elk geval :))

@Animalfriend: Ahh Guus :+: ook al een hele vent! Ik kijk ook uit naar de wandelingetjes :D

Ik heb zelf 3 instagrams :+ een persoonlijke, een voor mijn fotografie en ééntje speciaal voor de foto’s van Regreso: @regreso.as is mijn gebruikersnaam daarvoor.

En ik heb de camera-foto's binnen van de fokster. Hij is zo leukkkkk <3

Afbeelding

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:34

Billionache; ten eerste wat een knapperd en een super leuk halster!!

We wachten nog even met een maatje. Eerst oefenen vertrouwen en goeie band opbouwen en het gaat al super goed. Heel trots op haar.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 21:57

Ik vind dat halster echt leuk hoor!

En wat gaaf een crossende Fjord!

Belle heeft ook al gedoucht, vooral met dat warme weer laatst!

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 22:59

San_ner wat een sportieve fjord! Zit een leuk hoofdje op ook :D

Billionache dat halster is té schattig. Geweldig <3

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:10

Cioccolato schreef:
Maar Belle past haar halster nu nog. Veulenmaat van de EJ. Zwart zebra achtig met glitters. Glitters horen bij meisjes :))
Dus die heeft er geen nodig

Hihi die had ik ook, maar nu te klein.
Heb nu een felroze met unicorns erop.

Vervelend van het melk.. Heb dat nog niet eerder gehoord eigenlijk...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 07:20

Ik moet snel 1 voor Billie kopen want zijn hoofd groeit als kool....
Wat erg. Shoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:06

Billionache, wat een schattig halster. <3

Bedankt allemaal! Crossen is echt zijn favoriete ding. Ik heb ze voor dit jaar moeten afmelden omdat hij in gedrag laatst een periode was omgeslagen, een aantal paniekaanvallen. Hij gaat nu weer goed. Dat is ook de reden dat ik een veulen heb gekocht. Vie (de Fjord) wordt wat ouder en als die met pensioen gaat kan Pablo hem gaan opvolgen. :)

AlinaSmit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:10

Animalfriend, wat een lieve foto! Leuk dat jullie elkaar zo vertrouwen :). Het is ook echt wel een knapperd
Billionache, ik weet dat dit al gezegt is: maar wat een super leuk halster! En natuurlijk is je paard ook schitterend

Pino96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 14:11

Billionache, ik blijf het zeggen: wat is ie leuk!! Ik vind jouw veulen zoo'n sprekend hoofdje hebben <3
En klopt, die van mij gaat richting zwartbont, maar.. you never know. Ik hoop het wel!

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 15:37

Net een bezoekje gebracht bij Jack <3

We zijn een stukje alleen zonder mama gaan wandelen, wat hij superflink deed! Af en toe een hinnikje over en weer, maar dat was het dan :)

Ook heeft hij voor de eerste keer wat korrels gegeten. Dat kreeg hij voordien nog niet, maar helpt hopelijk wat met zijn spijsvertering en de diarree. Hij is nog niet overtuigd dat de korrels lekker zijn, maar dat komt hopelijk snel wel. Hij heeft toch een paar happen genomen, dus dat is een goed begin :D We zagen vandaag ook dat hij wat mestballetjes gemest had ipv diarree, dus hopelijk blijft het de goeie kant uit gaan!

Daarna was hij erg moe en was het tijd voor een dutje. Wat hij weer eeeerg charmant deed :') := De smurrie naast zijn mond is trouwens van de probiotica die hij nog krijgt tegen zijn diarree ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh ja, we hebben hem gemeten en hij is nu 104 cm :D

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:19

Wat een mooi ventje !
Hopelijk snel van de diaree af. Hoe oud is Jack nu ?

Sarah_Fons

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:51

De 16e is hij 3 maand :)