Maris, als je toch gaat, bind dan even een bordje om haar kont zodat het veulen de richting weet te vinden. Misschien issie een beetje verdwaald.
Kan ik ook in de app ben een stille volger met name in de nachtelijke uren gisternacht tot half 5 snachts gevolgd.
Roosch schreef:Maris, als je toch gaat, bind dan even een bordje om haar kont zodat het veulen de richting weet te vinden. Misschien issie een beetje verdwaald.bordje met exit of nooduitgang erop
Roosch schreef:Maris, als je toch gaat, bind dan even een bordje om haar kont zodat het veulen de richting weet te vinden. Misschien issie een beetje verdwaald.Haha, ja "één richting verkeer" of: "verboden om te keren"
kyrkelover schreef:Kan ik ook in de app ben een stille volger met name in de nachtelijke uren gisternacht tot half 5 snachts gevolgd.Hier ook een nachtwaker Heb ook een berichtje met mijn nummer gestuurd voor de groeps app..
8AngelEyes8 schreef:kyrkelover schreef:Kan ik ook in de app ben een stille volger met name in de nachtelijke uren gisternacht tot half 5 snachts gevolgd.Hier ook een nachtwaker Heb ook een berichtje met mijn nummer gestuurd voor de groeps app..Naar wie?