Zo, dat was even heftig. Hebben jullie toch maar 'even' gedaan! Gefeliciteerd hoor!
polleman
Geplaatst: 21-01-13 02:44
Zo heftige bevalling dus. En dan al zo snel een gil armen merrie. Gelukkig is het gestopt met bloeden Gelukkig is het tot nu toe goed gegaan. En een hengstje heeft die vorige een vriendje Dames goed gedaan weer!!!
Sadira
Geplaatst: 21-01-13 02:44
Het zal ook eens een keer vlekkeloos gaan zeg
Van harte, Yloon en Diaan Voor zover ik het kan zien is hij prachtig
franka75
Geplaatst: 21-01-13 02:45
dat was antwoord voor iemand anders. Jee das heftig het ging heel snel eerst water zag ik en toen redelijk snel eruit. maar een gil apart zeg, logisch dat ze schrok, heb ik nog nooit gehoord zoiets , Blij dat het bloedde zo snel stopte. Hechtdraad , dat zal je altijd zien zeg , maar GEFELICITEERD
Top, zijn ze bijna tweelingen, alleen dan met elk dr eigen moeder Slaap lekker straks!
boncel
Geplaatst: 21-01-13 03:16
stille meelezer en mee genieter hij wil nog niet echt staan he, en idd mama is erg beschermend fijn dat ie er eindelijk is, en hij is alert en alles zit er op en eraan bij deze GEFELICITEERD
Goed. ik zit te wachten op de nageboorte. beeb kan eindelijk de speen vinden en mam laat eindelijk zonder miepen het drinken toe... Gelijk heel anders weer zo'n jonge merrie met haar 3e veulen na 2 doorgewinterde fokmerrie's met hun beebs
Van Harte gefeliciteerd met weer z'n prachtig veulen, knap werk van jullie kant weer! Ondanks een heftige bevalling ben ik blij dat het goed gaat met beide dieren.
Hopelijk komen jullie eindelijk aan jullie wel verdiende rust toe. Ik hoop dat er nog een filmpje komt van de bevalling want helaas was ik niet in staat om te blijven kijken na dit de 2 andere keren wel te hebben gedaan, want helaas mijn 4 weken vakantie zit er al weer op.