Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Oh jeetje schrik er van hoeveel er een 2 jarige los vervoeren. Waarom? Kennen ze nog geen vaststaan? Lijkt mij zeer onveilig als de druk van de assen niet normaal verdeeld wordt. Helemaal als ze gaan bewegen/lopen in de trailer. Of praten we dan over mini pony's?
Ik zet ze vanaf 2 maand oud gewoon vast. Dan zijn ze nog klein dus de touwen onder de stang door. Maar een grote 2 jarige doe ik op de normale manier vast, met 2 touwen
Als ze nog nooit hebben vast gestaan is los bijvoorkeur in vrachtwagen de beste oplossing. Hij heeft de hele weg uit België staan eten. Niks aan handje.
Minthe doet niks. Dus niks te melden
[ Afbeelding ]
Kabayo schreef:Oh jeetje schrik er van hoeveel er een 2 jarige los vervoeren. Waarom? Kennen ze nog geen vaststaan? Lijkt mij zeer onveilig als de druk van de assen niet normaal verdeeld wordt. Helemaal als ze gaan bewegen/lopen in de trailer. Of praten we dan over mini pony's?
Ik zet ze vanaf 2 maand oud gewoon vast. Dan zijn ze nog klein dus de touwen onder de stang door. Maar een grote 2 jarige doe ik op de normale manier vast, met 2 touwen
Minthe doet niks. Dus niks te melden
[ Afbeelding ]
Equipro schreef:Ik heb een vraagje, Sella staat nu 24/7 buiten, zolang het weer te toe laat, ze krijgt hooi en kuil, allebei van goede kwaliteit.
Moet daar nog iets bij? Ik ben zelf gauw geneigd opgroei brok te halen, maar is dat echt nodig?
Ze werkt natuurlijk nog niet…
juniper schreef:Equipro schreef:Ik heb een vraagje, Sella staat nu 24/7 buiten, zolang het weer te toe laat, ze krijgt hooi en kuil, allebei van goede kwaliteit.
Moet daar nog iets bij? Ik ben zelf gauw geneigd opgroei brok te halen, maar is dat echt nodig?
Ze werkt natuurlijk nog niet…
Je zou eventueel een balancer kunnen halen, daarvan krijgen ze dan een kleine hoeveelheid per dag omdat het geconcentreerde vitaminen en mineralen zijn. Tenzij het paard het niet goed doet op alleen hooi en kuil zou ik nog brok gaan geven. Pas als ze echt aan het werk zijn en dan nog pas als ze anders invallen of geen spieren opbouwen.