Ooh ja mijn merrie was trouwens overdreven dun voor een dragende merrie. Iedereen lachte me uit, daar zit wat in wou je zeggen? Haar ribben kon je nog gewoon zien ( altijd overigens) en een klein bescheiden buikje. Maar drachtig zou je absoluut niet zeggen, en zeker toen ze al een maand overtijd was geloofde niemand dat daar een veulen in zat. Maar ik was er van overtuigt, heb meerdere filmpjes met bewegingen en heb het zelfs gevoeld in mijn handen. En 1 maand en 1 dag overtijd kwam er een heel mooi groot merrieveulen eruit, waar ze het verstopt had? geen idee.
Naja gelijk denk voor de bevalling zijn ze vast wel slapper geworden heb het niet meer gevoeld. Ze wou het er gewoon per direkt uit denk ik haha. Ze was ook uitgescheurd want het is zo snel gegaan dat het ook niet anders kon. Maar de meeste worden onrustig, nou deze heeft tot vlak voor de geboorte nog heerlijk op rust gestaan haha
En idd bijna altijd gaat het wel het zelfde idd. Dit was mijn eerste veulen bij haar dus geen idee hoe het ging. Al hoop ik niet dat ze
bij alle drachten een maand overdraagt haha heb een hoop stress ervan gehad haha. En het is dat ik geen verlenging van me contract kreeg want anders was ik gewoon aan het werk tijdens de bevalling.
Laatst bijgewerkt door quintolover op 02-10-12 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt