Tendance schreef:Dit kan gewoon niet lang meer duren!!!Zolang de water niet gebroken is ... nog een uur of meer. Maar het is zeker voor vannacht!
Gimme_Spurs schreef:3,2,1! Ik ga nu!Ik ben al weer terug, verdomd snel met net ingescheurde enkelbanden, moet ik zeggen.
Peterina schreef:Tendance schreef:Dit kan gewoon niet lang meer duren!!!Zolang de water niet gebroken is ... nog een uur of meer.Dat hoeft helemaal niet. Mijn merrie was het water gebroken en binnen 15 minuten was er een veulen!
Draai nou om!!Peterina schreef:Zolang de water niet gebroken is ... nog een uur of meer. Maar het is zeker voor vannacht!Idd
KootMiraDrum schreef:Gimme_Spurs schreef:3,2,1! Ik ga nu!Ik ben al weer terug, verdomd snel met net ingescheurde enkelbanden, moet ik zeggen.ohjij ook al kzit ook met gescheurd enkelbanden
KootMiraDrum schreef:Gimme_Spurs schreef:3,2,1! Ik ga nu!Ik ben al weer terug, verdomd snel met net ingescheurde enkelbanden, moet ik zeggen.Jij ook al? Ik loop al 5 weken in tape
[/quote]Ik ben al weer terug, verdomd snel met net ingescheurde enkelbanden, moet ik zeggen.[/quote]Jij ook al? Ik loop al 5 weken in tape [/quote]ik net vanaf maandag in de tape