zo vandaag weer heerlijk gewerkt in het zonnetje met de paardjes, lekker gegeten en in bad geweest dus nu weer heerlijk fris voor een gezellige avond rond het kampvuur. wat zal ik vanavond maar eens meenemen, weet je wat ik ga op de vette tour, neem mijn campinggasstel mee en mijn frituurPAN en ga lekker frikandellen, bitterballen, hamburgers, minihapjes, loempia's bakken, wat jullie maar willen en voor de vegetariers ja wat gaan we voor hun meenemen..........
Ohja we gaan natuurlijk ook nog duimen dat iris haar veulentje maar snel aan ons gaat tonen
hanny_jelke
Geplaatst: 27-03-12 18:29
dat zei mij DA toen, scheelt wel een hoop geld, je moet er dan wel op tijd bij zijn, anders moet alsnog de maag leeg gepomt worden.
wij zagen het dus hebben het af gepakt en meteen gebeld omdat we wisten dat het gevaarlijk is.
bedankt voor de felicitatie
Iris schiet nou eens op, dat je er nog geen genoeg van hebt snap ik niet.
monikje
Geplaatst: 27-03-12 18:31
WenMLove schreef:
Jaaa maar ik was gister jarig!
Jij ook nog Gefeliciteerd!
Martie
Geplaatst: 27-03-12 18:42
JA, EN NOU IS HET UIT, HIER KOMEN!!
TS, wees eens wat strenger tegen dat veulen, misschien helpt dat? Vriendelijk vragen werkt kennelijk toch niet....
Owwww, maar 10 pagina's erbij sinds gisteren?! Nou, dan weet ik al op voorhand dat het nog niet geboren is. Want als het geboren is, en alle volgers gaan een felicitatie plaatsen, dan zitten we meteen in deel 3 !!
Gefeliciteerd! Als verjaardagscadeau krijg je van mij het mooiste paard ter wereld
QR Marc
Laatst bijgewerkt door Maleficent op 27-03-12 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt
justkid
Geplaatst: 27-03-12 19:46
Gefeliciteerd monikje
Ik vind dat het vanavond dan tijd wordt voor óf een spookverhaal óf een spel Lente was jij niet van dat weerwolvenspel? kun je dat niet ff kort uitleggen?