Ja bij zus wordt t spannend en we hebben vaker een veulen op dezelfde dag gehad dus bij ons ook
 ga ik hoopvol van uit
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Mega- uier (anders slappe hap, ook vlak voor de bevalling), ze harst, is klammig en staat steeds te schokken, te stampen en met achterbenen wijd, hoofdschudden, etc.
                                                         Twinklestar schreef:Ik werd gedwongen door Cheveyo![]()
.
Oh, wat toevallig zeg allebei een veulen op dezelfde dag.
Gerda, hadden wij ook niet zoiets een aantal jaren terug , ikke een merrie en jij een hengst. ( en schelden dat ze deed, ze vond dat zij een merrie verdiend had
)

), mijn merrie was al ruim 2 weken over de datum heen. Merrie of hengst, maakt me geen drol uit, nu niet, toen niet, nooit niet, want gezondheid is ook hier toch echt het allerbelangrijkste... en dat besef je maar weer al te goed als het (bijna)misgaat...

nananana                                                         
 .
 .
 .
 ............arme Wynn  
 .                                                         sandra3235 schreef:Mariska80 Desert is vandaag 329 dagen en ze bevalt tot nu toe tussen de 328 en 332 dagen,..dus dat geeft de burger hoop![]()
Keet is uitgegaan van de allerlaatse dek ca 318-323 dagen afhankelijk wanneer t gepakt heeft,dus dat schiet ook eigenlijk op.En zou t toch van dek ervoor zijn,dat t geen miskraam was 348 dagen,wat ook goed mogelijk is.......
 hopelijk duurt voor de dames en jullie niet meer te lang.

en ik ken iemand die maar eens even haar merries gaat narekenen en erachter komt dat ze kunnen bevallen en die misschien nog wel eerder een veulen krijgt 
 Ik noem geen namen 

spannend 

)

wie weet vinden ze je dansje ook leuk hier 

toe????

????