Ik hoop ook dat het nog even blijft zitten hoor! Anders is ze werk heel vroeg! Ik weer wanneer die van "mij" uitgerekend is! 15 mei. Ik hoop dat ze het tot volgend weekend vol houd want dan ga ik samen met een van vriendin van mij op zaterdagavond op stal slapen haha, echt leuk dat we dat allemaal mogen van de eigenaresse! Maar dan moet het wel binnen zien te houden nog een week en ik ben bang dat dat niet gaat lukken... Maar we zullen zien! Van welke hengst het is weet ik NOG niet:)
Ja buik is inderdaad gezakt ja. Mijn merrie haar buik begint ook flink te veranderen. Ook qua gedrag merk ik veranderingen. T'is al een knuffel merrie maar het is nu wel heeel erg, kan niet eens meer fatsoenlijk in het land wezen of madam zit alweer zowat op schoot
Ik hoop eigenlijk dat mijn dame het nog een weekje uithoud. Alhoewel ik erg benieuwd ben naar het veulen natuurlijk Maar vind het nog wel een beetje vroeg.
Hier is de camera uit de lucht trouwens.... Storing ofzo, zijn er nog niet achter wat et is.
Bij het paardje bij ons op de manege is nog niks veranderd aan haar gedrag eigenlijk. Ik ken haar ook niet zo goed omdat ze nog best nieuw is. Maar ze is heeeel rustig op het moment, maar dat was ze 3 maanden geleden ook dus dat is lastig te bepalen! Wel eet ze slechter als eerst.
Alonna was gister al anders maar vandaag is ze gewoon onrustig Uier staat meer spanning op, banden zijn slap en ze is klam maar het is ook warm dus dat kan ook daardoor komen..
Ik denk dat je grote kans hebt dat het vandaag komt hoor, maar ik denk wel s'avonds. nu is het ook wel super warm dus denk dat ze het in de avond doet.
Het is een avondpaard.. Ze doet het meestal tussen 6 en 1 savonds dus kom maar op.. Wij gaan BBQ'en en 4 jaar geleden was het ook dit weer inclusief BBQ en toen deed ze het tijdens de BBQ.. Ben erop voorbereid, kom maar op!
Het zou zomaar kunnen, uier is net zo vol als 2 dagen geleden op de dag van geboorte.. Ze is de hele avond al raar maar er is bij haar geen pijl op te trekken