Dan denk ik nog steeds palomino merrie, maar dan op 5 mei
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-11 17:09
xAlice schreef:
Geldt dat ook voor gokken die al verlopen zijn?
Helaas.... bestaande gokkers kunnen alleen geslacht en kleur wijzigen... anders kunnen we bezig blijven Baxter, geldt ook voor jou.. enne... jij hebt al een vlaai gewonnen. Is één niet genoeg? Wietsje92, ook jij staat al in de lijst met een datum die al is geweest, sorry...
Enne, Yunomi, de gok van Diane_Basje is bloedserieus
Dais dr uier was vandaag een stuk minder gevuld dan gisteren?? Iemand enig idee hoe dat nou weer kan? In plaats van blij te kunnen zijn met vooruitgang, was dit een achteruitgang Ik dacht leuk met haar een uur te gaan grazen. Nou, na 20 minuten liep ze alleen maar onrustig heen en weer, weglopen tot het longeertouw straks stond en dan moest ik een ruk geven om haar weer tot stilstand te krijgen. Een paar keer rende ze zelfs vanuit stilstand weg. En maar draaien en onrustig. Aan de overkant was wel een gezin met een bal aan het spelen, maar dat was echt niet heel dichtbij; flink stuk grasveld, fietspad, gras, weg, gras, fietspad en gras ertussen. Na 40 minuten druk doen heb ik het opgegeven en ben naar stal gelopen. Langs het fietspad voor stal (met voorbij razende auto's) wilde mevrouw wel rustig grazen... Zou het er toch aan zitten te komen dat ze dichtbij huis wil zijn?
ik volg dit topic al een tijdje, lees veel post bijna nooit. Maar dat de uier minder gevuld is wil niet altijd iets zeggen. Wil je geen valse hoop geven maar, toen mijn merrie hoog drachtig was controleerde ik om de paar uur. Ik was moe van al het waken, toen ze op een avond veel minder uier had heb ik besloten een nachtje gewoon te gaan slapen. Volgende ochtendstond er een veulen naast, al helemaal droog en goed op de beentjes..... Dus wie weet....
Ik weet het, zo kan het ook, dus ik heb nog steeds hoop dat het veulentje er toch al heel snel kan zijn Maar, ik hou er daarnaast ook rekening mee dat het ook nog 2 weken kan duren (of nog langer...)
Ik ben altijd bloedserieus... Ojee is het heus? Nou doe dan maar 31 juni. Of anders 26 augustus 2032. Misschien is tie dan al lekker goed ingereden. Voor een zebra dan he?
@ Cynthia; ja lijkt me ook leuk! Nee heb me binnen opgesloten, was slecht weer voorspeld, met rondvliegende vlaaien enzo. Onweer kan ik nog handelen, maar die vlaaien?!
ik zeg 5 mei palomino ruin nee grapje doe maar merrie
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-11 20:18
Ja, gisteren was er al onweer. Ik ben vandaag naar Dais gevlucht, daar scheen de zon en ik heb de vlaaienstorm gemist.. de koninginnedagbevalling helaas ook
@Cynthia82 Oh, als die kans serieus bestaat, een zebra, dan wil ik daar ook graag op gokken. Haha, en dan graag op uhm, 31 december? Hm, als dat uitkomt krijg ik dan een extra vlaai? Ach nee, ik houd het toch maar op wat ik al gegokt heb.