Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En iemand wilde al een filmpje maken en een tekening van hun twee, dus worden hele mooie herinneringen aan een bijzondere tijd zo met een paard en konijn in de tuin!
.
. Verder niks veranderd vandaag. Dag 319. Het is nu echt daglijks aftellen want het zou elk moment kunnen komen. Maar dus ook 350+
. Maar het komt vanzelf.
) en er komt ook nog helemaal niks aan vocht uit. Dus zou zomaar nog best lang kunnen duren.... ik had het eigenlijk allang verwacht om eerlijk te zijn.
.
.
Go Lola!
Go Lola!
Eponastable schreef:Graag gedaan!!!
Ze is af en toe plat gaan liggen, had zo het gevoel dat ze op een te hoge bult bedding lag dus hoop dat dat niet zorgt dat het niet afgaat, net of ze een kussentje had onder haar hoofd.
Ben even hard aan het mee stressen met jou hoor Anna!
Ben benieuwd!
, terwijl ik toch elke 5 minuten even mn scherm switch...
. Maar ze is net weer naar buiten vertrokken om rustig te gaan grazen en de rest van haar brokjes op te gaan eten
.
. De druppel kwam eruit toen ik aan de uier zat om te voelen wat er in hemelsnaam met de uier gebeurd was (zag er echt heel zielig uit die uier na het liggen, alsof die volledig leeg gelopen was), dus niet vanzelf. Zien jullie het op de foto?